mandag den 24. januar 2011

Jeg har da egentlig aldrig fået vist jer...

....den patchwork bold som jeg har lavet til min søsters lille baby som ankommer i slutningen af februar.
Den arbejdede jeg on/off på hele sommeren og hen på efteråret - engang imellem stod det lidt stille, men endelig blev den færdig. Og søster blev glad for den...:-)





Og se så her, hvad der ligger og venter af projekter...alt sammen klippet før Victor kom til verden og siden har symaskinen ikke rørt sig ud af flækken (typisk, sikke en lud doven symaskine jeg har!! hmm hmm:-)





Mon ik jeg snart kunne finde tid til at få lavet nogle af alle de tæpper som jeg har klippet til...de store lapper skal blive til en sengetæppe til Oscars værelse og de andre er til et par barselsgaver som jeg pønser på...gad vist hvornår de nogensinde bliver færdige:-)

3 kommentarer:

  1. For søren der er da noget at se til:-) Kender godt selv det med at have flere projekter i gang på samme tid... Nogle gange er det rigtig godt. Andre gange er der bare ting, der opgives eller glemmes undervejs. Det bliver til nogle rigtig fede tæpper når de bliver færdige. Især det i de blå farver er superlækkert:-)

    SvarSlet
  2. Patchwork er virkelig lækkert! Lækre sager! :)

    SvarSlet
  3. Dorthe; Tak skal du have...ja jeg har også nogle projekter som aldrig når at blive færdige før jeg opgiver dem igen. Men tæpperne her SKAL jeg have færdige...så nu må jeg vist snart i gang med dem igen:-)

    Gowry; Ja patchwork er skønt og en god måde at få brugt stofrester på:-)

    SvarSlet