BØRNE-SPAT!!!!!! Og den er særligt slem....Jeg har en dreng på næsten 3 som driver mig fuldstændig komplet, helt og aldeles vanvittig i dag!!!!
Lad mig lige, inden du læser videre, slå helt fast...jeg ELSKER mine børn overalt på jorden og ville aldrig aldrig undvære dem. Men når det så er sagt, så kan der sku være dage, hvor de er utroligt billigt til salg...
Kender I det der med at den dersens skide trods alder fuldstændig ødelægger hvad der sku være en hyggelig weekend dag?? Oscar er virkelig på krigsstien i dag og ALT er bare forkert...intet er godt nok...han driller og slår og er efter de andre børn (har haft besøg af en veninde med børn i dag)....er sur over at han ik må få knækbrød til mddags mad....vil have spegepølse ovenpå leverpostejen og da han så får det så er det også galt...
Jamen OH MY GOOOOOD hvad skal man så stille op??? Vi er egentlig i gang med så småt at minimere det der sutte forbrug, men lige nu er han plantet foran fjerneren med en Lille Per film, sin sut, elefant bamsen og sin dyne, for jeg aner ik hvad jeg ellers skal stille op!
Havde egentlig overvejet at sætte ham til salg på FB i dag, men det er jo også ulovligt (man må sku da heller ik noget mere!! Forbuds-stat vi lever i...!! Hrmp!) Vær venlig at fornemme sarkasmen i det ovenstående, da jeg meget nødigt vil have politiet til at banke på døren fordi nogen tror jeg for alvor er ude på at sælge min søn...:-)
Og jeg ved egentlig godt at det er noget pjat og at det er mig der er den voksne og at han bare har brug for at jeg viser ham grænserne og alt det der pædagogiske halløj...jeg VED det jo godt...men altså, nogle dage, så har man sku bare ikke overskuddet til det...så bliver jeg også stædig og føler mig som en 5-årig der har lyst til at smide mig ned og hyle og skrige for at få min vilje - men det gør man jo ik vel! Jeg kan bare af og til føle en afmagt over alt det trods og ballade når det eneste man bare gerne vil, er at hygge sig og have det rart med sine unger...Kender I det? Eller er det bare mig der er totalt u-overskudsagtig-og-hysterisk-mor...??
Kender!? Om jeg kender det?! Og om andre kender det?! Prøv at hør - thats life with children!
SvarSletSå ras du bare videre i køen sammen med os andre. Vi kender, ved og har det på nøjagtig samme måde. Og dem der siger de aldrig har det sådan, de lyver!
Fedt du siger det!
Respekt.
KH C
Ååååh hvor er det skønt med sådan en kommentar Cristine...så føler man sig slet ik alene mere - godt der er flere i samme båd:-)
SvarSletOg tak for RESPEKT kommentaren, det var lige hva der sku til for at booste mig mor-selvværd i dag:-)
Håber du får alle tiders dejlige aften..
Kh. Malene
Jeg tilslutter mig til fulde ALT hvad du beskriver ovenfor. Her er det bare en 5åring, der kører helt eget løb, og griner os lige op i hovedet, hvis vi siger det mindste. Måske man nogen gange kunne sende dem med de tog, hvor der er børneguide med, og så bare glemme at hente dem i den anden ende (der går jo nok lidt tid inden de rare DSBfolk får sporet dem tilbage til os :-D)
SvarSletHa' en dejlig lørdag aften!
Knus Mette
Hep hep hep, de bør få smæk... Nej det mener jeg naturligvis ikke, men jeg er enig. Min er bare otte år... Han er sød, dejlig, kærlig men nogle dage grrrr driver han mig til vanvid.
SvarSletMette og Anne...1000 tak for jeres kommentarer- ååååh hvor er det bare godt at høre at vi er flere i samme båd!!
SvarSletJeg ringede forleden og spurgte min mor om det nu også var helt normalt at Oscar opførte sig sådan og hun svarede at sådan var jeg også som barn..aldrig har jeg før givet min mor så stor en undskyldning!!!!! Måske jeg skulle sende hende en buket blomster for mange års svige og smerte, ha ha:-) Man forstår pludselig sine egne forældre så meget bedre når man selv bliver mor:-)
Kh. Malene
Kender det så godt. Vi kan lave en bytter - her er det en 3 årig diva der flipper ud over alt og smækker med dørene og råber "klaptorsk!" og "Så ka´du lær´det! af de stakkels måbende forældre der frygter teenage-årene. SUK - hun er skøn og helt forfærdelig. : )
SvarSletDET kender jeg også godt, du er SLET ikke alene. Min børn er bare snart 6 og 12 år. Men spat kan jeg også sagten få og følelesen af at jeg gør tingene forkert og at hele weekenden er ødelagt, hmmm...
SvarSletMen når jeg så ser min børn i selskab med andre eller i snak med andre voksne, så bliver jeg SÅ stolt. Sikke nogle total skønne unger jeg har:)))
Stine:)
P.S. og håndarbejdet får du helt sikkert tid til igen, bare rolig;)
Mette; ha ha, kalder hun jer ligefrem for klaptorsk??? Hæ hæ, ja det er vist en lille diva...men hun lyder skøn, jeg er sikker på hun er god for en historie eller to:-)
SvarSletStine; Nå okay, det varer så et par år endnu før det går over igen kan jeg se...der er langt fra Oscars næsten 3 år til dine børns 6 og 12 år:-) Dejligt at du får så go og stolt en følelse af dine børn - jeg er sikker på at de er skønne:-)
Kh. Malene