Søde Camilla som har bloggen her har givet mig en award - den aller første nogen sinde! 1000 tak Camilla, jeg er meget stolt og glad for at du har valgt at give mig en award og at du læser med hos mig - kan kun sige at det er gensidigt, for jeg nyder at følge med i din hverdag og de kreative ting du laver!
Med awarden følger også, at man skal dele 8 ting om sig selv, som I sikkert ikke vidste i forvejen...
Here goes...
1. Jeg længdes efter at opleve min bryllupsdag igen - vi har 4 års bryllupsdag til sommer, men tænker stadig tilbage på dagen med sommerfugle i maven!
2. Jeg har et, til tider, hidsigt temperement! Det har vist sig både at være en fordel og en hæmsko.
3. Jeg har altid været god til at gå til eksamener - noget der har reddet mig mange gode karakterer...og ikke altid helt fortjent, hvis jeg skal være ærlig!
4. Jeg får knopper af folk som altid skal fortælle hvor syge de er og beklage sig.
5. Jeg elsker at hænge vasketøj op og er lidt små-neurotisk...strømperne SKAL nemlig hænge i par og vende samme vej!!
6. Jeg føler mig altid lidt "forkert"når jeg skal danse, selvom jeg faktisk elsker at danse og bevæge mig.
7. Jeg laver lister over ALT og forsøger at planlægge altting...har det ikke godt med at være uforberedt!
8. Jeg har en lille bog hvor jeg skriver alle de ideer ned som jeg kunne tænke mig at lave...men det er kun en lille brøkdel som rent faktisk føres ud i livet.
Jeg ved ikke helt hvor længe denne award har turet rundt i blogland, men jeg kan se hos de fleste at de er ved at være "mætte" af den. Så jeg vil lade den gå i stå her i første omgang, for at tage den op igen på et senere tidspunkt.
Endnu engang tak Camilla fordi du har tildelt mig awardén:-)

Tak for mere info om dig :-) Kunne ikke lade være med at smile af den med vasketøjet....uha jeg må jo indrømme at strømperne altså tørretumbles her i huset :-)
SvarSletAltså det kan jeg sådan set godt forstå Mette...altså det med strømperne og tørretumbleren - med 2 voksne og 4 børn blir det jo til en del strømper i løbet af en uge:-) Vi har desværre ikke en tørretumbler, så jeg er nødt til at ty til klemmerne:-)
SvarSlet