onsdag den 6. juli 2011

Uuuuhm.....

Jeg har lavet müsli a la "Krudtugler og Kanelsnegle"....for jer der endnu ik har prøvet det - bare se at komme i gang! Det smager så englene synger med græsk youghurt og akaciehonning. Og det er faktisk rigtig rigtig nemt at lave...

Nu har jeg lige til et par dage....for det forsvinder forbavsende hurtigt:-)

Har også forsøgt mig med en opskrift fra Sif´s seneste bagebog "Greven, Kammerjunken og den dragende Citronmåne"....det er boller lavet på havregrød med æblestykker i og så er der tilsat rugmel og tørrede tranebær. Egentlig er de gode nok, men måske er det bare ik lige mig med de der "klumper" i - men Oscar spiser dem med velbehag...og så er de jo lidt søde i det pga. æblerne og tranebærrene, så det er jo et godt alternativ til eftermiddagsmaden til de små...lidt sødt uden at være usundt:-)


PS. 
Nåååårh ja - må da lige dele et KUP med jer...var et smut i Føtex i går og der var udsalg på alt deres rest tøj... For 135 kr. fik jeg:

1 par sorte chinos
1 par grå chinos
1 grøn top med blonde
1 sorte basic trøje
1 par sandfarvede leggins
1 oversize skjorte i blå og hvide striber...

Fik jeg nævnt at leggins var fra Rosemunde og skjorten var fra Saint Tropez??? 25 kr. pr. del!! Det er sku da et kup:-)

3 kommentarer:

  1. Det var da ikke så ringe endda med alle de lækre ting du har fået købt ind. Nogle gange bliver jeg altså overrasket, på den gode måde;o), over hvad man kan købe i Føtex og lignende steder:).
    Måske jeg også skulle give mig i kast med den musli, for den ser godt nok lækker ud og bogen har jeg:)
    Kh. Louise

    SvarSlet
  2. Louise du fortryder det bestemt ikke, hvis du forsøger dig med den müsli...og det er SÅ nemt at lave - det hele skal bare i en skål, blandet, på en plade og ind i ovnen...vendes et par gange undervejs og BUM - så er der lækker müsli:-)

    Ja er det ik utroligt hvor heldig man kan være med nogle gode kup engang imellem?? Jeg er slet ikke typen der køber dyrt mærketøj (jeg ville gerne men det er vores budget slet ikke til:-) så jeg blir altså bare så glad når jeg finder noget godt til få penge:-)

    Ha en dejlig solskinsdag.
    Knus Malene

    SvarSlet
  3. Det er sgu da møg meget et kup!! :) Sku sige fra din søster, at hun gerne vil låne ;) Og müslien vil hun gerne smage :) Hun vil gerne bytte med en hindbærsnitte ;)

    SvarSlet