Ja de er bare skønne...men det lader nok vente på sig, før jeg får lavet noget af dem - herhjemme er der run på..."krøblingen og skoldkoppen" tager altså lige en del tid....aka. Kim med en brækket tå, Oscar med skoldkopper...og vi tager på ferie på lørdag...hmmmm...presset....tjo en smule:-)
Heldige dig :)
SvarSletEnig de er så fine :-)
SvarSletJa de er bare skønne...men det lader nok vente på sig, før jeg får lavet noget af dem - herhjemme er der run på..."krøblingen og skoldkoppen" tager altså lige en del tid....aka. Kim med en brækket tå, Oscar med skoldkopper...og vi tager på ferie på lørdag...hmmmm...presset....tjo en smule:-)
SvarSletDet var så lidt søde Malene:-)
SvarSlet