søndag den 10. juli 2011

Hjerter skifter hænder...en sød blog gave:-)

Se her hvad jeg har fået af søde Julie....nøj, hvor jeg glæder mig til at få det sat i et lappetæppe eller måske et sæt sengetøj:-)


1000 tak Julie:-)

4 kommentarer:

  1. Ja de er bare skønne...men det lader nok vente på sig, før jeg får lavet noget af dem - herhjemme er der run på..."krøblingen og skoldkoppen" tager altså lige en del tid....aka. Kim med en brækket tå, Oscar med skoldkopper...og vi tager på ferie på lørdag...hmmmm...presset....tjo en smule:-)

    SvarSlet
  2. Det var så lidt søde Malene:-)

    SvarSlet