lørdag den 23. juli 2011

Hjemme igen....

efter en uge i Vigsø Feriecenter....en uge som hovedsageligt bød på REGN i voldsomme mængder!!! Hmm...ikke lige hvad vi havde håbet på, men vandlandet i feriecentret blev brugt flittigt - Victor fik sin allerførste svømmetur (vel ik for tidligt når man er 8 mdr.!!!) og det var en stor succes...

Vi har hygget, badet, spist is, god mad, spillet spil, travet ture ved stranden og set bunkers og en masse andet - regnen til trods!

Men nu er det også rart at være hjemme igen....så må vi se om jeg ik kan få lidt tid til at blogge også - er jo håbløst bagefter!!

Der er smukt ved stranden i Vigsø...de store bunkers var spændende for børnene at klatre på og i....og vi voksne syns også det var lidt spændende:-)

3 kommentarer:

  1. Dejligt at høre at I til trods for regnen har haft en go uge :)
    Vi går ferien i møde nu men vejrudsigten byder nu ikke på megen sol!!!

    SvarSlet
  2. Velkommen hjem :) og godt at høre I har haft en god ferie! Det er sjovt med sådan nogle bunkers - de bliver ved med at være spændende.. I må en tur til Hanstholm og kigge bunkers - selvom ungerne nok ikke får det vilde ud af det endnu ;).
    Knus

    SvarSlet
  3. Binemor; Ja vi nød turen, helt bestemt...men kan nu ikke sige mig fri for, at vi ville have nydt den 10 gange så meget, hvis vejret havde været med os---men det er vi jo ik selv herre over:-) Ha en dejlig ferie, håber I får bedre vejr.

    Maria; Jo tak, det var dejligt at komme hjem igen, selvom det var en go tur:-) Lidt sjovt, det var faktisk 6 km. fra Hanstholm vi var på ferie...lige dér hvor Olsen Banden i Jylland er optaget (og det er jo lige noget for en "gammel-dansk-film" nørd som mig:-)

    Ha en dejlig aften begge to.

    Knus Malene

    SvarSlet