lørdag den 2. juli 2011

Give away...jeg har ikke glemt jer....MEN...

...min mand har brækket sin tå til old boys fodbold!!!!!!! Så jeg løber dobbelt tempo herhjemme, har pludselig 3 børn i stedet for 2 - need I say more??? :-)

Så jeg skal altså liiige finde et ledigt øjeblik før jeg kan trække vinderne...men I er altså ikke glemt:-)

Ha en dejlig lørdag aften...som forhåbentligt ikke er så tempofyldt som min:-) :-)

KNUS

4 kommentarer:

  1. Åhh nej dog, så ligger han henne i sofaen med næsen op i luften, håndryggen på panden, mens han stønner højlydt.. :O)
    En brækket tå er meget pinefuld, meeeen... Et par træsko skulle være gode at futte rundt i.

    God bedring med ham og jeg håber du snart får lov til at lande i sofaen :O)

    SvarSlet
  2. Give away'en render ingen vegne og det lyder da til, at du har hænderne fyldt op:). God bedring med ham!
    Kh. Louise

    SvarSlet
  3. Griner :o) Mor tl 3.. Det var altså liiiidt sød.. Han læser ikk med her vel !?! :o)
    Kh. Frk. Lehmann

    SvarSlet
  4. Vidste slet ikke at en old boys kamp gik så vildt for sig :)
    Griner, kan lige sætte mig i dit sted! Go´ bedring med ham!

    SvarSlet