...min mand har brækket sin tå til old boys fodbold!!!!!!! Så jeg løber dobbelt tempo herhjemme, har pludselig 3 børn i stedet for 2 - need I say more??? :-)
Så jeg skal altså liiige finde et ledigt øjeblik før jeg kan trække vinderne...men I er altså ikke glemt:-)
Ha en dejlig lørdag aften...som forhåbentligt ikke er så tempofyldt som min:-) :-)
KNUS
Åhh nej dog, så ligger han henne i sofaen med næsen op i luften, håndryggen på panden, mens han stønner højlydt.. :O)
SvarSletEn brækket tå er meget pinefuld, meeeen... Et par træsko skulle være gode at futte rundt i.
God bedring med ham og jeg håber du snart får lov til at lande i sofaen :O)
Give away'en render ingen vegne og det lyder da til, at du har hænderne fyldt op:). God bedring med ham!
SvarSletKh. Louise
Griner :o) Mor tl 3.. Det var altså liiiidt sød.. Han læser ikk med her vel !?! :o)
SvarSletKh. Frk. Lehmann
Vidste slet ikke at en old boys kamp gik så vildt for sig :)
SvarSletGriner, kan lige sætte mig i dit sted! Go´ bedring med ham!