søndag den 3. juli 2011
Så er vinderne fundet.....
Så er vinderne af min musikalske give away endelig fundet - bedre sent end aldrig!!
1. præmien som er musik bogen med CD "Musinantes Måne" er vundet af K som har denne blog og som skrev "Vil meget gerne være med da:)"
2. præmien som er frit valg mellem de 2 børne CDér "Små Sange til De Små" og "Ballondans" er vundet af Mathilde med denne blog og som skrev "Jeg prøver lykken igen, for jeg vil bare så gerne vinde det fine materiale. Jeg vil elske at sidde og synge og spille med mine drenge"
3. præmien som er den CD af de ovennævnte, som er tilbage når Mathilde har valgt, er vundet af Rikke med denne blog og som skrev "Er helt sikkert med, med de 3 små musik elskende piger jeg har fået mig, så er det altid dejligt med lidt nyt musik:)"
Stort tillykke til jer alle 3 - jeg håber I får stor fornøjelse af musikken:-)
Vil I sende mig jeres adresser på kim0704@webspeed.dk (Mathilde; vil du også skrive hvilken af CDérne du vil have??:-)
For en god ordens skyld vil jeg blot sige, at jeg har trukket vinderne via random.org, men har ikke haft tid/mulighed for at billed dokumentere det....men det er straight up girls - ingen snyd eller noget!! :-)
De skønne præmier er sponsoreret af Karen Marie Bille, som driver Spillebillen - kig forbi hende, det er bestemt besøget værd! Og hvis du ikke er en af de heldige vindere, kan du købe de skønne toner i hendes shop lige her.
Tusind tak Karen Marie, fordi du - endnu engang - havde lyst til at lege med her i blogland...det er vi nogle stykker, som sætter meget stor pris på:-)
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)



Århhh mand hvor er jeg heldig!!! Jeg er på ferie med begge unger på Kreta og sku da bare lige tjekke lidt blogs og sådan noget :-) Og hvilken dejlig nyhed at logge ind til. Føler mig meget meget heldig! Sender fluks adresse da!
SvarSletTillykke til de heldige vindere.
SvarSletJeg tror skisme aldrig jeg fik deltaget i din fine give away!! Damn you, åndsvage eksamenstid. Du har forstærket min i forvejen ret veludviklede distræthed.
Nå, men tak for de søde beskeder på Søhesten :-)
De der sjove dyre knager har vi 5 stk. af i alt herhjemme, for jeg er meget begejstret for dem! De gør mig sådan i godt humør! De er af mærket Puhlmann. Jeg har vist købt en på TS, nogle i ILVA og en i Decorate.
Du kan også købe dem her:
http://madebyanno.dk/product-category/puhlmann/
Vidste du forøvrigt at der åbner en Decorate Shop i Randers til august?
Det skal nok blive rigtig godt :-)
Knus Trine