søndag den 24. juli 2011

Efterlysning...pixi bøger!!

Jeg er på jagt efter disse 2 pixi bøger....nogen der ligger inde med dem og som vil sælge dem?? Jeg elskede de julebøger om Ole og Lillesøster da jeg selv var barn (jeg har selv den hvor de laver julestads og den om juleaften i gemmerne fra min egen barndom) og nu vil jeg altså gerne dele glæden med mine drenge....




                                Billederne er lånt her
Nogen der kan hjælpe????

5 kommentarer:

  1. Hej! Jeg elskede også de bøger, da jeg var barn og mine børn har dem også. En af dagene skal jeg nok tjekke om vi ikke har flere eksemplarer af dem :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Jamen er pixi-bøgerne ikke bare herlige :)
    Disse kender jeg dog ikke!

    SvarSlet
  3. Åh hvor det vækker søde minder ;0) havde selv disse bøger er jeg ret sikker på :0) Måske er det tid til en tur på loftet hos mine forældre..
    Prøv at læg vejen forbi saxo.com de har et stort udvalg af bøger - også brugte måske er du heldig.. Der findes også en hjemmeside hvor private kan sælge ud af deres brugte bøger, men kan ikke på stående fod huske hvad den hedder?? Måske kan du prøve at google..
    God jagt..
    KH.

    SvarSlet
  4. Iiihh...dem gemte jeg altid til december måned..har alle 4, men vil desværre ikke af med dem..mine børn har overtaget dem..håber du får fat i dem.
    KH Mia

    SvarSlet