fredag den 1. juli 2011
Nyt i retro bunken...
Min mor har været en skat og har fundet disse 2 dyne betræk frem fra gemmerne til mig - voksen størrelse og i super stand! Og det er ekstra sjovt for mig, for jeg kan jo huske dem fra da jeg var barn...vi har et billede hvor jeg ligger i mor og fars seng og læser pixi bøger og jeg er nok ik mere end 4 år (så det er eddermadme noget gammelt sengetøj:-) HURRA for min mor fordi hun har passet så godt på det i alle de år!
Jeg har planer om at sy et sengesæt til hver af drengene og måske nogle puder...så må vi se om resten ryger til salg:-)
Jeg har også lige fundet disse 2 skønne papir elefanter frem - dem fik Oscar af sin dagplejemor for mere end 1 år siden...fordi han elsker elefanter! Jeg har planer om at lave nogle flere selv og sætte sammen i en uro...
Jeg har også været ved at kigge i kassen med mit gamle barnetøj hjemme hos mine forældre - åååh hvor var det fuld af de skønneste retro lækkerier...men jeg kan jo dårligt gi mine drenge kjoler på, bare fordi jeg syns det er fede retro ting:-) Men lidt fandt jeg da - det skal Victor bruge til efteråret:-) Og min gamle gymnastikpose kan han bruge når han skal starte i vuggeren (og det er sku snart - 1 august!!!!!)
Se ham lige...han er da en lækkermås, er han ik?? :-)
Etiketter:
Arveting,
Papirnusseri,
Retro,
Stof,
Victor
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)





Skønne lille laban! :) Men, hvad mon han synes om, at blive kategoriseret som "nyt i retrobunken"?? ;)
SvarSletDet må han bare finde sig i...mit held at knægten ik kan snakke endnu:-) :-)
SvarSletVi ses snart...
Knus