onsdag den 27. juli 2011

Ferie i billeder...og sygdom endnu engang!!






En tur til Vigsø feriecenter i uge 29 - skønt at komme hjemmefra selvom det regnede det meste af tiden:-( Men alt i alt en dejlig tur...vandlandet blev brugt flittigt og ungerne elskede det:-)

Men sommeren har godt nok mest budt på regnvejr og sygdom for vores vedkommende - først brækkede Kim tåen og gik med skinne helt op til knæet i 3 uger og så fik Oscar skoldkopper...dagen efter vi kom hjem fra ferie fik Victor skoldkopper og han er bare RAMT! Feber og tandgennembrud oveni hatten så jeg har sovet noget der ligner 6 timer sammenlagt de sidste 2 døgn....i´m done!!!!!

7 kommentarer:

  1. Dejlige billeder af børnene. Hvor er Victor blevet stor. Oscar ser ligeså dejlig og fræk ud som han plejer :) Knus og rigtig god bedring til jer

    SvarSlet
  2. Årh nej, ikke flere skoldkopper :o(. Den der med at de små klarer det bedst holder altså bare ikke!!! Her var Jacob (sept. 2010) også rigtig hårdt ramt. Han havde det i HELE hovedet og bleområdet...hvor så/ser han ud! Han valgte samtidig at få sine første tænder på samme tid (6 stk. på 14 dage). Har så ondt af dig/jer! Håber snart han er oven på igen ;o)

    SvarSlet
  3. Birthe; Ja det går stærkt med Victor (og Oscar for den sags skyld:-) Altså Oscar forbavser os hver eneste dag, han ved de underligste ting og kan huske det mest sjove, som vi andre overser:-) Og du har helt ret - han er mindst lige så fræk som han plejer at være:-) Jeg skriver lige en sms til dig i næste uge, så vi kan aftale et eller andet...

    Pia; Ja de skoldkopper er sku noget fanden har skabt i vrede!!! Heldigvis er der tegn på bedring i dag - hele familien har rent faktisk sovet i nat:-) Og bettemanden er meget bedre tilpas, feberen er væk...og sjovt nok er der så også kommet en fortand igennem siden i går!!! Så der er bedring i luften, helt bestemt...og jeg føler mig som et nyt menneske efter en god nats søvn:-)

    Knus og dejlig dag til jer begge
    Malene

    SvarSlet
  4. Åhhhh søde Malene.. Føler virkelig med dig.. I har godt nok været hårdt ramt denne sommer... Håber det snart går til den anden side... Dejlige billeder fra jeres ferie... Victor bliver da så stor og kan lide at lægge på maven.. SÅDAN!! :)

    Mange kram og tanker fra

    MorStine..

    SvarSlet
  5. Stine; tusind tak - ja jeg syns virkelig også vi har været RAMT!!! Det er sku lige før det blir som ferie at starte på job igen...min barsel er jo snart slut....og Victor skal starte i vuggeren på mandag - uha det er næsten ik til at forstå:-)
    KNUS og håber snart vi ses igen:-)

    SvarSlet
  6. Kære Malene, 6 timer det er bare ikke nok!! Håber snart det vender hos Jer :) Puha og så er det allerede vuggestue-start på mandag....gulp...jeg frygter det!

    SvarSlet
  7. Binemor; nej 6 timer er bare slet slet ik nok...heldigvis er det vendt til det bedre - nu sover vi atter om natten:-) Og føler os som nye mennesker...utroligt hvad søvn gør ved én (eller mangel på samme:-)
    Ja vuggestue starten nærmer sig hastigt - jeg trækker den lige et par dage ekstra for at være helt sikker på at skoldkopperne er helt væk!
    Knus Malene

    SvarSlet