Jeg er ik super god...sådan rent teknisk og sårn!
Nu har jeg endelig fundet ud af at Instagramme. Og det går ræddi godt.
Jeg hedder det samme dér, som jeg gør hér.
Men HVORDAN får I de dersens fine kvadratiske billed serier fra Instagram og herind på bloggen???
Jeg kan katten-knurre-mig ik hitte ud af det!
Hjælp udbedes tak:-)
PicMonkey og deres collage-funktion :)
SvarSletThanx Julia...jeg prøver:-)
Slet