Jeg har længe haft et brændende ønske om at få et STORT autentisk Danmarkskort til at hænge i stuen...og nu skal jeg lige love for, at jeg har fået mit ønske opfyldt.
Et gigantisk Danmarks kort (det går vitterligt fra gulv til loft!!) som har hængt i et klasse værelse i maaaange år...det er slidt på den helt rigtige måde, uden at være ødelagt.
I love it!
Og det var ganske gratis:-) :-)
Nu skal jeg så bare til at om organisere vores stue for at få plads til det...for op - det skal det sku! :-)

Åh hvor er det fint!
SvarSletJeg har også et stående i kælderen + et verdenskort som vi gerne vil have op.... Den perfekte plads er bare ikke åbenlys endnu.
Ja det er SÅ flot...men hvordan dææælen finder man lige plads til det?? :-)
SletJeg fik også et gigantisk kort med fra Søbakken. Og jeg har slet ikke plads til det endnu ;)
SvarSletHa ha, det tænkte jeg nok du gjorde Malene - spurgte også min papa om du havde været på jagt:-) Men det er jo virkelig gigantisk....men det SKAL SKAL bare op, nu har jeg sukket efter sådan et kort i årevis...jeg må bare være opfindsom:-)
SletHvor er du heldig - er så glad for det jeg købte af Libbie. Det endte dog med at hænge på Mads' nye værelse, men hvor er det blevet godt! Det giver SÅ meget til et rum og vi snakker altid om hvor vi skal hen og hvor de forskellige venner og familien bor ;o)
SvarSletDet er nemlig bare en super fed detalje - kunne sagtens se det i et af børneværelserne også, men de er ikke så store, altså rummene, så jeg er bange for at det vil dominere værelset for meget...jeg finder nok på en løsning:-)
SletHa en dejlig aften.
Kh. Malene
Det er fedt! Hvis vi da også havde plads til dk kort ;) vi har allerede verdenskort i stuen som også er fra en folkeskole.. Super lækkert og en lidt fed detalje i hjemmet ;)
SvarSletJa det er super fedt...og det er ikke bare fra en hvilken som helst skole. Det er fra min gamle folkeskole. Hvor både jeg og min søster har gået. Og min far og hans 3 søskende har gået. Og hvor min far nu er pedel. Og hvor skolen nu lukker...ØV! Men heldige mig at jeg fik et kort alligevel:-) Dejligt minde at have:-)
SletGo aften til dig:-)
Kh. Malene