onsdag den 11. juli 2012

My first time.

Jeg har lavet sushi for første gang.

Helt selv.

Uden undervisning af nogen art.

Kun en opskrift at holde mig til.

Det blev vildt godt og jeg er pisse stolt - jeg KU!!!







Og det her var desserten...uhm....

3 kommentarer:

  1. Det har du da klaret super flot!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, jeg var også ret stolt...så alene dét at jeg kunne få skidtet rullet uden at det gik i stykker var jo en succes...at de også smagte dejligt var bonus:-)

      Slet