Jeg har været på det mest fantastiske loppemarked i dag...på Solsortevej i Asferg er bor der det sødeste ægtepar, som har garagen, værkstedet og alle passager rundt om huset fyldt op med skatte....og jeg mener virkelig SKATTE!
Og så er det UHYRE billigt!!!
Jeg har i dag købt...
Og ud over alt det her, fik jeg også en super fin afskallet (på den rigtige måde) Amagerhylde og en rigtig flot hvid emalje spand med blå kant.
Samlet pris
225 kr.!!!










Lucky you!
SvarSletLækre sager du har fundet dig der - jeg drømmer sådan om en sovseskål a la den du har købt til at plante småblomster i, tror det kunne være SÅ fint med hyacinter til jul ;-)
Jaaaa det ku se fint ud...den ide er hermed hapset:-)
SletUha så er der da noget ved at tage til loppemarked :)
SvarSletJa det er slet ik så tosset:-)
SletArgh, julekugler! Dem leder jeg altid efter, uanset årstid :D
SvarSletMe too...det er med at købe dem udenfor sæson, hvis man vil have dem til en god pris:-)
SletUf jeg bor tæt på, måske man skulle drøne afsted ?
SvarSlet