tirsdag den 10. juli 2012

Summer tiiiiime....

AND I MISS U!!!!!

Æhj. Nu har vi lige haft sådan en skøn weekend i campingvogn med fantastisk vejr og så kører vi åbenbart efterårs tema igen igen. ÆV!

Men så kan man da varme sig på minderne, fra de sidste ugers sparsomme sol....




 Læg lige mærke til bien der sidder nede i rosen:-)




Er der for øvrigt nogle kyndige rose kendere, som kan fortælle mig hvilken slags roser det er jeg har???

2 kommentarer:

  1. Hmm... Ja jeg kunne også godt bruge et par grader mere :-)

    Jeg har et par bud på dine roser. Er den orange? Eller snyder billedet? Dufter den? Så er mit gæt Dr. Ingrid og den gule kunne være Peace rosen.

    SvarSlet
  2. Billedet snyder lidt, den er faktisk meget rød:-) Men jeg har faktisk aldrig rigtig duftet til den, det slår mig pludseligt...eej det er sku da for ringe, når man nu har flotte roser!! Jeg må straks ud med snuden og dufte:-) Tak for buddene og hjælpen:-)
    Go aften til dig.
    Kh. Malene

    SvarSlet