Oscar 4 år og jeg var på tur i går og han var lidt træt af at gå....
"Mor, jeg KAN bare ikke holde til at gå mere...for jeg er sårn...begejstret og svedig!"
"Nå, det lyder da ikke så godt...ved du egentlig godt hvad begejstret betyder?"
"NEJ MOAR, men det ER jeg altså bare!!!"
Samme aften bekendtgjorde Oscar at han ikke kunne UDSTÅ at komme i seng!
Jo jo, vi ekvilibrerer skam udi de helt store vendinger her hjemme hos os...
Godt at jeg har en bog, hvor jeg skriver alle hans sjove udtryk og sprogblomster ned i (også skarnsstregerne, men dem er der heldigvis ikke så mange af) - sikke en laaaaang konfirmations sang den dreng får en dag:-)
Ja, det er sjove ting - der kommer ud af munden indimellem ;o).
SvarSletStartede også på en bog - men har glemt at blive ved med det. Den skal jeg vist ha' fundet frem igen..
Det er altså en go ide med sådan en bog - og jeg har slet ikke fået noteret det halve af de sjove ting han har sagt på de små 4 år vi har haft glæden af ham....men det er så sjovt at sidde og læse alle vendingerne engang imellem - så mærker man rigtigt at ens dreng er blevet stor:-)
SvarSlet