torsdag den 23. august 2012

Ik en skid!

Så meget foregår der her hos mig....IK EN SKID!

Jeg har intet som helst spændende at skrive om. Intet kreativt lavet. Ik en skid.

Her er et par af de ting, i helt vilkårlig rækkefølge, som jeg har bedrevet de seneste dage:

* spist 1 kage (den var ikke særlig god. En kakaosnitte. Dont do it!)
* set "Angora By Night" under dynerne sammen med min søster
* lavet urte suppe af blade fra hækken og en gammel dusk persille sammen med Oscar i legehuset
* spist 1 is
* spiste 1 McD menu
* sendt jobansøgninger
* kigget på at min mand har støvsuget
* spist 1 is mere
* været frustreret over at der ikke er nogen der ringer og siger "hej vil du ik ha et job?"
* skrevet noget tale halløj
* prøvet det tøj jeg skal have på til bryllup på lørdag
* kigget på regnvejr
* tænkt efterårs tanker

Som I selv kan se. Der sker ik en skid!

4 kommentarer:

  1. Øv Malene....
    Øv bøv bussemand - sure tæer i saftevand!!!
    Hvad skal jeg sige????
    Kan jeg overhovedet sige noget som vil sparke dig i gang???
    Sender en masse energi og tusind tanker :)
    kh Libbie

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak for tankerne og energien Libbie:-) Det var sødt af dig:-)
      Knus Malene

      Slet
  2. Kære søde, dejlige Malene
    Det kan godt ske der ikke sker det du gerne vil ha der skal ske. Men i mine øre sker der mere end, ik en skid. Du hygger med Oscar, du skriver job ansøgninger, skrevet tale og fundet tøj til bryllupsfest. Slapper af og tænker tanker, som er mindst ligeså vigtigt som at lave noget kreativt at vise frem. Du har så meget at byde på og bare vent og se, når man mindst venter det sker der noget spændende. Men kender godt det der med at det må gerne være nu og her.
    Håber du har lyst til at ses med mig på onsdag, så vi kan komme lidt videre med vores spændende projekt.
    Knus og kram til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh søde Birthe, nu sidder jeg og bliver helt rørt...du er altså bare så sød. Der findes kun 1 som dig:-) Og undskyld jeg ikke fik svaret på sms, jeg kom bare fra det igen...jeg vil MEGET gerne komme forbi på onsdag (ved middags tid??)
      1000 tak for dine søde ord, de har større betydning for mig end du lige tror:-)
      Ha en skøn skøn dag - jeg glæder mig til at se dig på onsdag.
      Knus til dig fra mig

      Slet