søndag den 4. december 2011

"Værsgo Julemand....

...dem må du få, for jeg skal ikke bruge dem mere" sagde Oscar stolt i dag, da han afleverede ALLE sine sutter til julemanden!! Ingen piveri, ingen sure miner...bare en stolt dreng, som var super cool overfor julemanden (som meget venligt kvitterede for sutterne med en bamse).

Og desuden en, i Oscars ører, meget fornuftigt forklaring på, hvad sutterne nu skal bruges til...jo ser I, julemanden tager sutterne med til Grønland, op til sutte-nisserne. For de arbejder hårdt hele december og laver alle børnenes gamle sutter om til nye sutter, som alle de nye små babyer kan få - det er da recycle der batter!

Da vi gik råbte Oscar "Vi ses juleaften Julemand!"....jeg er sku så pave stolt af den lille mand - han har ikke spurgt efter de sutter en eneste gang siden vi afleverede dem i formiddags, ik engang da han sku sove blev de nævnt....

Det er da klasse....sutte-klasse!

3 kommentarer:

  1. Flot klaret min dejlige Oscar. Håber han har det bedre med ørene.
    Knus

    SvarSlet
  2. Hvor var det flot af din lille/store dreng.Det er altid en kunst at "gribe" det rette tidspunkt, hvor de bare er klar til at undværre sutten;0)

    SvarSlet
  3. 1000 tak Birthe, ja han er bare så go - jeg var virkelig stolt:-) Og tak det går meget bedre med ørerne, så nu er han lige så fræk som han plejer at være:-)
    Knus

    Laila, ja vi har virkelig også talt meget om det, og tandlægen sagde at det helst skulle være nu...og så var julemanden jo en sikker vinder:-)
    Knus

    SvarSlet