Nåede skam at lave den, så den var klar 1 søndag i advent....ja jeg er sku også helt overrasket over mig selv:-)
Ja det er jo ikke den dybe tallerken jeg har opfundet, men jeg syns den er blevet meget sød - sårn i lidt enkelt "natur" tema! Hovedsagen er jo også at vi har én...
Og jeg har skam også fået pyntet lidt op,se bare her
Og der er more to come!
I morgen gælder det fridag med gemalen, operation "JULEGAVER", frokost og par massage inden vi hente børnene.....det lyder da som en meget go dag ik?
Jeg glæder mig:-)









Ingen kommentarer:
Send en kommentar