Det kunne da være rigtig hyggelig - Håber der er plads til en tidligere Randerspige, som nu er bosat på Fyn;-) og at jeg måske kanplanlægge mig ud af et besøg hos svigerforælderne samtidig:-). Kh. Louise
Jeg er frisk på et træf i Randers, kan se at der allerede er et par piger på banen som også deltog i Kristins blogtræk i foråret, kunne være hyggeligt igen...KH Stina
Deeejligt piger - jamen jeg syns allerede at der er basis for et godt blog træf (så satser jeg på at der er en venlig sjæl som kan lære mig at hækle?????? :-) Jeg vil arbejde videre på ideen og så kommer jeg med noget konkret når vi kommer på den anden side af nytår - indtil da har vi vist alle riiigeligt på tapetet nicht wa??:-)
Hejsa, jeg er næsten lige startet som blogger,så jeg har aldrig prøvet blogtræf før,men det lyder hyggeligt,sådan at mødes "in real life";) og Randers lyder fint.jeg melder mig lige som fast læser her hos dig,glæder mig til at følge med her.:) mvh Laila.
Kom lige fordi din blog for, at lure hvem der havde vundet Binemors giveaway - tillykke :)) Og så ser jeg lige, at i måske planlægger blogtræf i Randers.. det kunne jo være hyggeligt, har aldrig været med til et før :-)
Det kunne da være rigtig hyggelig - Håber der er plads til en tidligere Randerspige, som nu er bosat på Fyn;-) og at jeg måske kanplanlægge mig ud af et besøg hos svigerforælderne samtidig:-). Kh. Louise
SvarSletJow, det ku' da være møj hyg'li'
SvarSletkram
Er slet ikke afvisende :-)
SvarSletDet lyder rigtig dejligt :-) KH Lisbeth
SvarSletDEJLIGT med hurtig respons ladies:-) Syns lige jeg ville vejre stemningen inden jeg sætter himmel og hav i bevægelse:-)
SvarSletJeg stemmer i med de andre damer! Det kunne være så hyggeligt
SvarSletJa, det kunne jeg vildt godt tænke mig og Randers er klart indenfor rækkevidde :o)
SvarSletDet kunne jeg muligvis også "overtales" til ;-)
SvarSletKh Mette
Jeg er frisk på et træf i Randers, kan se at der allerede er et par piger på banen som også deltog i Kristins blogtræk i foråret, kunne være hyggeligt igen...KH Stina
SvarSletjeg er også klar
SvarSletRanders er godt nok ikke lige i baghaven - men trods alt inden for rimelig rækkevidde;) Alt afhængig af dato osv kunne jeg godt være klar..
SvarSletKH Anne
Ja jeg er også klar :)).
SvarSletDeeejligt piger - jamen jeg syns allerede at der er basis for et godt blog træf (så satser jeg på at der er en venlig sjæl som kan lære mig at hækle?????? :-) Jeg vil arbejde videre på ideen og så kommer jeg med noget konkret når vi kommer på den anden side af nytår - indtil da har vi vist alle riiigeligt på tapetet nicht wa??:-)
SvarSletHa det dejligt:-)
Hejsa, jeg er næsten lige startet som blogger,så jeg har aldrig prøvet blogtræf før,men det lyder hyggeligt,sådan at mødes "in real life";) og Randers lyder fint.jeg melder mig lige som fast læser her hos dig,glæder mig til at følge med her.:)
SvarSletmvh Laila.
Det lyder rigtig dejligt Laila - og velkommen på min blog:-)
SvarSletKh. Malene
Kom lige fordi din blog for, at lure hvem der havde vundet Binemors giveaway - tillykke :)) Og så ser jeg lige, at i måske planlægger blogtræf i Randers.. det kunne jo være hyggeligt, har aldrig været med til et før :-)
SvarSlet