tirsdag den 1. november 2011

Forårs blogtræf i Randers....er der stemning??


Jeg spekulerer.....


på.....


Om der er stemning for....


Et blogtræf i Randers....


Til foråret....


Vil du være med????

16 kommentarer:

  1. Det kunne da være rigtig hyggelig - Håber der er plads til en tidligere Randerspige, som nu er bosat på Fyn;-) og at jeg måske kanplanlægge mig ud af et besøg hos svigerforælderne samtidig:-). Kh. Louise

    SvarSlet
  2. Jow, det ku' da være møj hyg'li'

    kram

    SvarSlet
  3. Det lyder rigtig dejligt :-) KH Lisbeth

    SvarSlet
  4. DEJLIGT med hurtig respons ladies:-) Syns lige jeg ville vejre stemningen inden jeg sætter himmel og hav i bevægelse:-)

    SvarSlet
  5. Jeg stemmer i med de andre damer! Det kunne være så hyggeligt

    SvarSlet
  6. Ja, det kunne jeg vildt godt tænke mig og Randers er klart indenfor rækkevidde :o)

    SvarSlet
  7. Det kunne jeg muligvis også "overtales" til ;-)

    Kh Mette

    SvarSlet
  8. Jeg er frisk på et træf i Randers, kan se at der allerede er et par piger på banen som også deltog i Kristins blogtræk i foråret, kunne være hyggeligt igen...KH Stina

    SvarSlet
  9. Randers er godt nok ikke lige i baghaven - men trods alt inden for rimelig rækkevidde;) Alt afhængig af dato osv kunne jeg godt være klar..
    KH Anne

    SvarSlet
  10. Deeejligt piger - jamen jeg syns allerede at der er basis for et godt blog træf (så satser jeg på at der er en venlig sjæl som kan lære mig at hækle?????? :-) Jeg vil arbejde videre på ideen og så kommer jeg med noget konkret når vi kommer på den anden side af nytår - indtil da har vi vist alle riiigeligt på tapetet nicht wa??:-)

    Ha det dejligt:-)

    SvarSlet
  11. Hejsa, jeg er næsten lige startet som blogger,så jeg har aldrig prøvet blogtræf før,men det lyder hyggeligt,sådan at mødes "in real life";) og Randers lyder fint.jeg melder mig lige som fast læser her hos dig,glæder mig til at følge med her.:)
    mvh Laila.

    SvarSlet
  12. Det lyder rigtig dejligt Laila - og velkommen på min blog:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  13. Kom lige fordi din blog for, at lure hvem der havde vundet Binemors giveaway - tillykke :)) Og så ser jeg lige, at i måske planlægger blogtræf i Randers.. det kunne jo være hyggeligt, har aldrig været med til et før :-)

    SvarSlet