Jeg er hjemme med 2 syge børn i dag, så vi er kørt helt ned i gear...Kim skulle til et møde i dag, som ikke kunne aflyses, så derfor var det mig der fik tjansen herhjemme...
Victor hoster og snotter, det samme gør Oscar og han har også fået øjenbetændelse, den stakkel - det er ikke spor rart! Så far er sendt omkring apoteket inden han kommer hjem efter øjendråber...så må vi håbe det hjælper hurtigt, så det "kun" er hosten og snottet vi skal have bugt med....
Men altså med 2 syge pjevser er jeg også gået ned i gear - sidder faktisk her, kl. 11.57 og er stadig i nattøjet! Sådan kan det gå:-)
Mens Victor sov formiddagslur kunne Oscar og jeg godt lige svinge os op til at bikse en omgang boller og kanelsnegle sammen - den der opskrift a la Sif, I ved...det er jo een og samme dej - så da Victor kom op fik vi lune boller og kanelsnegle...og varm kakao med flødeskum (der skal altså være lidt fordele ved at være syg!!!)
Ellers har vi bare slappet af med at læse historier, høre "Dansemus og Tumlebiller" og lave modellervoks....og såen skal det også bare være:-)
Lidt billedspam af mindstemanden...snart er han 1 år! Og hvor faen er det så blevet af, spørger forældrene forundret:-)












ja, det er ned i gear med syge børn og det er vist også for det bedste, da man så ikke stresser over det :o)
SvarSletSynes det lyder som de dejligste fordele ved at være syg hos dig ;o)
Ja det lyder som om I hygger jer uhm hvor ser det lækkert ud. Stort tillykke med det skarpe hjørne og sikke en fejring - sådan :-)
SvarSletRigtig god bedring
Knus Mette
Tina; nej du har helt ret - det kan ikke nytte noget at stresse over syge børn...det får man ik noget godt ud af:-) Og tak, jeg gør mig også umage for at det, trods alt, er lidt hygsomt at være syg...lige nu kører Nissebanden på Grønland på dvdén....:-)
SvarSletMette; Ja vi hygger, trods alt:-) Og TAK for fødselsdags hilsnen...det var en super fest med galiano shots til den lyse morgen - pyh ha:-)
Ha en dejlig dag begge to...
Knus Malene
gode bedring med dine skønne drenge:)
SvarSlet