Er der mon nogen der kan hjælpe mig???? Hele min værktøjs linie i selve indlægs delen er gået fløjten...der er kun lige et par enkelte muligheder at vælge imellem.
Jeg kan slet ik linke for ik at tale om at når jeg lægger billeder ind, så fremkommer der en mega lang tekst i stedet for selve billedet indtil jeg har udgivet indlægget...
HVA SKER DER???? Og hvordan får jeg min gamle blogger fidus tilbage igen?
Prøv at klikke på, Rediger HTML under nyt indlæg og se om det ikke hjælper.
SvarSletSkøn weekend til dig.
1000 tak Birthe - det virkede:-) Håber du har haft en skøn weekend også...
SvarSletKnus Malene