lørdag den 22. oktober 2011

Om livet i en sko....en fantastisk børne bog!!!

Jeg har denne fine gamle børnebog stående, jeg tror jeg har arvet den fra en gammel barndoms veninde, men jeg er faktisk ik helt sikker på hvor jeg har bogen fra...

Men den er så fin og har de dejligste tegninger og den sødeste historie....Her er et lille uddrag - prøv at se og læse med...er det bare mig der er helt forgabt i livet i den der sko???










5 kommentarer:

  1. Hvor er den dejlig! Kender den ikke, men vil da håbe jeg er så heldig at finde en sådan en dag :-)
    Taaak for din fine besked hos mig, det er dejlig med lidt skulderklap.. Det er ret vildt, og nogengange tror jeg ikke helt på at det virkelig sker! Krydser mine fingre, og har da lidt ondt i maven en gang imellem, men, når det er sagt, så GLÆDER jeg mig over det, og er dybt tanemmelig over at jeg har fået muligheden :-)
    Du skal være så velkommen, hvis du en dag er på disse kanter!
    STORT kram B

    SvarSlet
  2. Sikke en fin bog. Den kan jeg godt forstå at du er helt forgabt i :-) Helt sikkert også en bog der gerne måtte stå i min reol!
    God aften.
    Kh Lene

    SvarSlet
  3. Ja, hvor er den fin! Den har jeg aldrig set før - men sikke dejlige tegninger.

    KH
    Anna

    SvarSlet
  4. Hvor fin, den har jeg helt glemt, men er sikker på at jeg har en gammel (norsk) bog et sted, hvor der er et uddrag fra den! Og den ligger åbenbart meget stabilt i min hukommelse alligevel, se bare hvad der spontant dukkede op da jeg så billederne:

    Det var en gang en kone
    som bodde i en sko
    og barna var så mange
    som tretti ganger to

    Hun kokte vann og løvetann
    og sa at det var grøt
    så strødde hun litt mose på
    og sa at den var søt

    SvarSlet
  5. Barbara; Selv tak - det er mig der takker for at få lov til at lure med hos dig på dit store nye eventyr:-)

    Lene; Ja den er bare skøn - man kan ikke andet end at blive i godt humør:-)

    Anna; Ja tegningerne er også noget af det jeg er faldet pladask for - det er lidt som at komme tilbage i en barndoms lomme, dengang alt var godt:-)

    Helene; Sikke et sødt vers, utroligt at du bare såen lige VUPTI ku huske det udenad - nogle ting er bare så gode at de hænger fast for evigt:-)

    Ha en rigtig skøn aften alle sammen:-)
    Knus Malene

    SvarSlet