Ja jeg er her endnu! Holder skruen i vandet....eller røven i vandskorpen....eller røven ud af stråhatten, som Preben Kaas så klogt sagde!!!
MEN JEG ER HER....og det er da bedre end at være væk...ik?? :-)
Følger med hver dag hos jer allesammen...når at smide en flygtig kommentar hist og her...engang imellem...
Forbereder mig til den sidste uge som "kvinde sidst i 20érne"...fra på torsdag venter den virkelig voksen verden, som "dame først i 30érne"...scary??? Jo lidt:-)
Dejligt du stadig er her:-) Og jeg har lige rundet de 30 - det er faktisk ikke så slemt!
SvarSletKH
Anna
Dejligt du er her endnu;) og tillykke med den kommende nye rækker du træder ind i:) håber alt vel hos jeg:)
SvarSletGod søndag:)
Hilsner Vicki
Anna; godt at høre, så behøver jeg ikke frygte dagen så meget:-) Altså egentlig er jeg ikke decideret ked af at blive 30, det er mere dét at jeg syns det er en lidt underlig fødselsdag for mig...en skillelinie på en eller anden måde:-)
SvarSletVicki; Tak skal du have, jo tak alt er vel her...sårn altså medregnet diverse børne sygdomme som kolliderer med søvnløse nætter pga. tandfrembrud osv...men det tar vi i stiv arm - det er jo nok bare en del af "pakken" ha ha:-) Håber også at I har det godt allesammen i din søde familie?
God søndag til jer begge - dejligt med et ord på vejen:-)
Knus Malene