søndag den 30. oktober 2011

S...for søndag og sygdom!

En sløv søndag...en mindstemand med feber og snot i en lind strøm og resten af familien er taget til 4 års fødselsdag hos kusine Kaya...så her sidder jeg...lytter til vaskemaskinen der brummer og ellers INTET - jeg nyder roen (lidt endnu, Victor vågner sikkert snart!!) Men når man er sammen med mennesker 24/7, så er det faktisk meget rart med 100% ro engang imellem...

Lad roen sænke sig....


Selvom jeg har nok at gå i gang med...er der andre der har et skrivebord der ser omtrent sådan ud??? :-)


Oscar og far er smuttet til fødselsdag...futterne holdes varme det eneste sted i huset med varme i gulvet:-)
(Jeg kan se, at farmand nok skal ønske sig et par nye HushPuppies hjemmesko i julegave!!!:-)

Jeg ønsker mig....Salling´s julekatalog kom i går - uha der er mange ting til ønskesedlen:-)


Ha en dejlig søndag allesammen:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar