En sløv søndag...en mindstemand med feber og snot i en lind strøm og resten af familien er taget til 4 års fødselsdag hos kusine Kaya...så her sidder jeg...lytter til vaskemaskinen der brummer og ellers INTET - jeg nyder roen (lidt endnu, Victor vågner sikkert snart!!) Men når man er sammen med mennesker 24/7, så er det faktisk meget rart med 100% ro engang imellem...
Lad roen sænke sig....
Selvom jeg har nok at gå i gang med...er der andre der har et skrivebord der ser omtrent sådan ud??? :-)
Oscar og far er smuttet til fødselsdag...futterne holdes varme det eneste sted i huset med varme i gulvet:-)
(Jeg kan se, at farmand nok skal ønske sig et par nye HushPuppies hjemmesko i julegave!!!:-)
Jeg ønsker mig....Salling´s julekatalog kom i går - uha der er mange ting til ønskesedlen:-)
Ha en dejlig søndag allesammen:-)




Ingen kommentarer:
Send en kommentar