onsdag den 14. september 2011

Sidste nyt fra kameraet...

Mit kamera trængte til at blive losset over på computeren....altså så´rn indholdet af det altså!

Her er lidt af hvad der lå i gemmerne....


Han blir sku så stor, den lille Victor...såen rundt regnet 10 mdr....og fuld fart fremad:-)

Oscar er en rigtig børnehave dreng...her hygger han med kusine Kaya i vores have gynge...

Langtidsbagt tomater med hvidløg a la Sif...MÅMS de er goe på friskbagt flute...

Og ja, en gammel traver...ved godt jeg har vist den før, men den ER altså go - hjemmelavet müsli a la Sif:-)

Så en lille smule hjemmegjort og bagværk er det da blevet til....:-)

3 kommentarer:

  1. Hej Malene - Ja hvor bliver han stor og stadig en rigtig charmør - skøn :-) Jeg har tænkt på dig flere gange og kan se på dit indlæg at hverdagen er ret hård og lidt af et puslespil. Hvis jeg stod i samme situation ville jeg prøve at kigge på alle aftalerne indtil nytår om ikke noget kunne udsættes, så der var en weekend bare til at være uden arrangementer - ja måske endda kede sig lidt?

    Knus herfra

    SvarSlet
  2. Hej søde Mette,
    1000 tak for din dejlige kommentar og de søde ord om Victor...har helt dårlig samvittighed, for jeg får slet ikke kommenteret ved nogle af jer andre skønne piger for tiden - jeg finder bare ikke tiden til det:-( Men jeg læser stadig med...det jeg kan nå i frokostpausen og så´rn:-)

    Ja jeg syns virkelig jeg/vi kæmper lige pt....og der er allerede skåret gevaldigt ned på al selskabelighed - det er vi simpelthen nødt til.

    Tak for det gode råd og hvor var det dejligt med en kommentar fra dig:-)

    KNUS til dig

    SvarSlet
  3. Hej Malene
    Hold da op hvor er han dejlig ja:) skønne billeder altså... Ved du hvad jeg får heller ikke skrevet nok til nogle... Man vil gerne... Men så står Noah der lige pludselig eller noget andet og der er jo ogaå tusinde blogs:)
    Ja se nu græder Alba...så smutter jeg igen:)
    Håber din hverdag bliver bedre uden så meget stress på med Mette gode råd:)

    SvarSlet