Så er min lille bitte baby blevet 1 år - et heeelt år! Jeg fatter det slet ikke...hvor faén har jeg været de sidste 6 måneder, tænker jeg?!?!?!
Nå men altså, søde dejlige Victor, med det skønneste smil og et kluk-grin der kommer fra det aller nederste af maven, fyldte 1 år i går - med forkølelse og feber og hele molevitten....
Og altså også med "byg-selv-lagkager" og hele den pukkelryggede....dog i 2 omgange - vores vores hus kan altså ikke rumme SÅ mange mennesker på een gang...og det kan jeg heller ikke, for at være helt ærlig - uanset hvor skønne og dejlige de er:-)
Victor har fået nogle super fine gaver;
En sjov badeand der sprøjter vand ud af næbbet, byggeklodser fra KidsWood og en "Mine første 100 ord" bog af bedstemor og bedstefar
Stabelklodser, "Karlsson på taget" bogen og en lille motorik figur af moster, onkel og fætter Andreas
En "putte-i-kasse" med musik og bolde og hammer af mor og far og storebror Oscar
En Peter Plys bil med bøjler og styrestang af farmor, farfar, onkel Michael, Christel og fætter Noah
Super gode gaver, og de er alle taget i brug:-)
Oscar har også fået lidt - det har været en hård weekend for ham....det er ikke nemt når der pludselig er andre man skal dele alt opmærksomheden med og det er hårdt når det ikke lige er Oscar der er i centrum! Og jeg havde bare ikke set det komme - jeg troede faktisk ikke det ville blive et problem, men altså...jeg lærer jo noget nyt som forældre hver eneste dag:-)
Men nu til billed kavalkaden af vores "byg-selv-lagkager"....syns folk er sluppet mere (eller mindre) heldigt fra projektet...
(Disse billeder er fra vol. 1 - altså fra min familie der var her lørdag....Kim´s familie var her i dag, og deres lagkage billeder må I have til gode, for de ligger stadig i kameraet!)











Tillykke med den lille fyr! -ja tænk en gang hvor det år er blevet af, sikke tiden flyver:-o
SvarSletI januar bliver det vores tur til at fejre Bassens 1 års fødselsdag og jeg må indrømme at det er med en vis form for vemod, over at tiden er gået så stærkt, at jeg tænker på det... men omvendt så er det en milepæl af den gode slags; min lille baby, som ikke længere er så lille endda, er vokset som han skulle ;-)
Stort tillykke med den mindste af guldklumperne :-)
Kram Louise
Tillykke med din bette/store dreng, ja, de bliver store alt for hurtigt og til tider kan det være svært at følge med.Den store udvikling der sker det første leveår er jo helt utrolig og speciel:O)
SvarSletRigtig god ide med lav selv lagkager, så får alle jo hvad de kan lide;)
mvh. Laila.
Louise; ja tiden flyver bare afsted og man forsøger at halse bagefter, men for katten hvor kan de unger bare i den grad smide én af i svinget:-)Og af hjertet TAK for lykønskningen...du kan godt glæde jer til det blir jeres tur i januar - den første fødselsdag er helt speciel:-)
SvarSletLaila; Tak skal du have, ja man kan bare ik følge med vel??:-) Og tak, det var super hygsomt og meget sjovt med byg-selv-lagkager...det var der meget sjov og ballade ud af:-)
Ha en dejlig aften begge to.
Kh. Malene