TAK søde piger - vi havde en skøn aften, og det var en rigtig rigtig sjov film...vi griner af den endnu:-) Dejligt at kunne sætte sig tilbage, glemme alt om praktiske gøremål, børn, pasning, madlavning og vasketøj et par timer og bare lade sig underholde...skønt at gå ud i en kølig november aften med at smil på læben bagefter:-)
Glæd jer! Den er hyle morsom.
SvarSletVi så den i går... :-)
Åååh hvor lyder det dejligt :). Hav nu en rigtig hyggelig aften og sørg for at slappe af og nyde hinanden ;).
SvarSletKnus
Ja hav en dejlig aften:)
SvarSletÅh det glæder jeg mig også til, til at jeg bare kan sidde mig i bilen og IKKE tænke på OM Emil nu kan "klare" det :)
SvarSletJubiii. Den bedste aften til jer.
SvarSletÅÅÅHH var den ikke bare sjaww? Vi så den i babybio for et par uger siden og jeg skreg af grin mange gange:-)
SvarSletHåber i havde en god tur i går :o)
SvarSletGlæder mig også til at se den berygtede film :o)
Sikke en dejlig mand du har dig! Jeg håber at du havde en rigtig god tur :-)
SvarSletTAK søde piger - vi havde en skøn aften, og det var en rigtig rigtig sjov film...vi griner af den endnu:-) Dejligt at kunne sætte sig tilbage, glemme alt om praktiske gøremål, børn, pasning, madlavning og vasketøj et par timer og bare lade sig underholde...skønt at gå ud i en kølig november aften med at smil på læben bagefter:-)
SvarSletHa en skøn lørdag aften alle samme.
KNUS