onsdag den 9. november 2011

I aften skal jeg...

I biffen med min dejlige mand, som har været så sød at invitere mig, sørge for pasning til børnene...

Vi skal se Klassefesten...og spise popcorn og slik:-)

Jeg glæder mig:-)

9 kommentarer:

  1. Glæd jer! Den er hyle morsom.

    Vi så den i går... :-)

    SvarSlet
  2. Åååh hvor lyder det dejligt :). Hav nu en rigtig hyggelig aften og sørg for at slappe af og nyde hinanden ;).
    Knus

    SvarSlet
  3. Åh det glæder jeg mig også til, til at jeg bare kan sidde mig i bilen og IKKE tænke på OM Emil nu kan "klare" det :)

    SvarSlet
  4. Jubiii. Den bedste aften til jer.

    SvarSlet
  5. ÅÅÅHH var den ikke bare sjaww? Vi så den i babybio for et par uger siden og jeg skreg af grin mange gange:-)

    SvarSlet
  6. Håber i havde en god tur i går :o)
    Glæder mig også til at se den berygtede film :o)

    SvarSlet
  7. Sikke en dejlig mand du har dig! Jeg håber at du havde en rigtig god tur :-)

    SvarSlet
  8. TAK søde piger - vi havde en skøn aften, og det var en rigtig rigtig sjov film...vi griner af den endnu:-) Dejligt at kunne sætte sig tilbage, glemme alt om praktiske gøremål, børn, pasning, madlavning og vasketøj et par timer og bare lade sig underholde...skønt at gå ud i en kølig november aften med at smil på læben bagefter:-)

    Ha en skøn lørdag aften alle samme.

    KNUS

    SvarSlet