tirsdag den 8. november 2011

Arkiv billeder...

Der sker ik så meget nyt her....i hvertfald ik noget, som jeg når at dokumentere med billeder!!!

Men apropro billeder, så sad jeg lige og kiggede i arkivet...faldt over et par stykker i sommers, som jeg bare MÅ dele med jer....

Så hvis I ik gider se flere billeder af mine unger, så skal I nok springe fra nu:-)








2 kommentarer:

  1. Søde unger ;o) og dejlige billeder....

    Der behøver jo ikke altid ske ting der skal "dokumenteres"

    SvarSlet
  2. Tak:-) Og nej det har du ret i....sad bare selv og drømte mig hen til billederne, så jeg syns lige de sku på...:-)
    Ha en dejlig aften...

    SvarSlet