Der sker ik så meget nyt her....i hvertfald ik noget, som jeg når at dokumentere med billeder!!!
Men apropro billeder, så sad jeg lige og kiggede i arkivet...faldt over et par stykker i sommers, som jeg bare MÅ dele med jer....
Så hvis I ik gider se flere billeder af mine unger, så skal I nok springe fra nu:-)








Søde unger ;o) og dejlige billeder....
SvarSletDer behøver jo ikke altid ske ting der skal "dokumenteres"
Tak:-) Og nej det har du ret i....sad bare selv og drømte mig hen til billederne, så jeg syns lige de sku på...:-)
SvarSletHa en dejlig aften...