Det har vi i hvertfald gjort...Vi skal holde jul alene, bare os 4 her hjemme, så mine forældre kom forbi til en kop the i formiddags og havde gaver med til børnene! SOM MÅTTE ÅBNES MED DET SAMME...
Det syns vi var okay - drengene har noget at lege med hele dagen i dag og mine forældre fik lov til at se hvor glade ungerne blev for gaverne...
Se selv...
Oscar fik en stor flot skraldebil, som han længe har ønsket sig...(og hvorfor det lige er en skraldebil han har ønsket sig, aner jeg ikke!!!)
Og en CD med Alberte´s bedste børnesange (han får sin helt egen CD afspiller af os i aften...så der skal nok blive fest og glade dage på drengeværelset:-)
Victor fik et rigtig fint musik-aktivitets bord i træ...skønne materialer og fine aktiviteter til en lille glad dreng (altså jeg tror det var nok, hvis vi havde købt en stor rulle gavepapir til Victor, for det er vist papiret han er mest begejstret for:-)





Ingen kommentarer:
Send en kommentar