søndag den 25. december 2011

Så flasher jeg sku også mine!

Altså julegaver.....og det er da også hygsomt at se hvad I forskellige har fået. Så I må også se mine. Eller høre om dem, i hvertfald for jeg har ikke taget billeder af hele molletjavsen!

Julen i meget korte træk og en billed kavalkade.

- Juleaften; os 4 alene herhjemme med ro på og masser af hygge!
- Julemiddagen; sad bare lige i skabet...sprøde svær, god sauce, lækkert mørt kød!
- Oscar; desværre meget indelukket, små trist og kaste-op-dårlig! Det skete også sidste jul, så vi må desværre nok konkludere, at han er et følsomt sind, som har svært ved at kapere alt det her jule-hype!
- Gaver; var der masser af. Især til børnene og det er det vigtigste. For at nævne et par eksempler fik Oscar en stor flexitrack bane, fjernstyret bil og Victor fik en togbane med et stort tog, som han kan sidde og køre på inde i stuen (men tror i han tør????)
- Ris a la manden; blev indtaget efter gaveregnen og efter børnene puttet. Bare manden, jeg, juletræet og et par stearinlys:-)











Mine egne gaver er disse;
Undertøj af manden (mon han hinter til noget bestemt!?!?!? :-)
Spillopper og Stjerneskud af mine forældre
Bonderøven DVD af mine forældre
House Doctor æsker og masking tape af drengene
En bog om chokolade af Svigerforældrene
Flot maleri serie af Svigermor
Lækker chai the fra Svoger, svigerinde og nevø
Body Shop shovergel af min anden søde svigerinde

Og så fik manden og jeg jo gaver fra børnene, som de selv har lavet i institutioner og jeg ELSKER virkelig den slags gaver...
Oscar havde lavet 2 flotte papmache hjerter, et natur ophæng med tørrede blade og så havde hans børnehave gruppe været i musik studie og indspille en CD! Det er simpelthen den fedeste gave, og det er SÅ godt fundet på af pædagogerne. Det er jo super sjovt for os at have nu, men det blir jo lige så skægt for Oscar når han selv blir større. Victor har lavet en rigtig fin bordskåner til os...

Jeg elsker mine drenge og føler mig så heldig over at få sådan nogle gaver, som deres små hænder har lavet:-)

2 kommentarer:

  1. Orv hvor ser det hyggeligt ud - sikke en masse flotte gaver - især dem fra ungerne :-)Jeg fik også spilopperne (den har nok ligget under mange juletræer mon ikke) :-)

    Fortsat rigtig glædelig jul

    Knus Mette

    SvarSlet
  2. Hej Mette,
    Iiih hvor dejligt med en kommentar fra dig:-) Ja er det ik nogle skønne gaver fra ungerne. Og jeg tror du har helt ret - spillopperne har ligget under mangt et træ i år:-) Jeg har allerede lavet grød og pandekager derfra og det var MUMS:-) Glæder mig til at gå i krig med cupcake afsnittet.
    Ha et skønt nytår.
    Knus Malene

    SvarSlet