Jeg har været så swiiine heldig at vinde den skønne give away som Lisbeth havde udloddet....
Bogen "Magiske måneder" af Helle Schjønning...og HVILKEN bog det er!!! Jeg er SÅ begejstret...ikke mindst fordi bogen stod som noget af det højeste på julegave ønskesedlen (så Julemand, hvis du læser med her, så må du gerne finde på noget andet til mig:-)
Bogen er spækket med de smukkeste fotos, sjove ideer, historiske fortællinger, lækre opskrifter og tips til hvordan man laver sjove genbrugs ting! Jeg kan næsten ikke se mig mæt i billederne og jeg ser bogen igen og igen - hvordan skal jeg dog VÆLGE hvad jeg skal prøve at lave først????
Så søde Lisbeth, jeg er bare så glad for at det var mig der fik det heldige vinder lod - tag forresten og kig forbi Lisbeth´s blog...du kender den sikkert allerede! Lisbeth´s blog er stedet jeg søger hen, når jeg føler at hverdagen ræser forbi mig for hurtigt, dér jeg finder en ro og en nærhed, som sætter mig ned i gear og hjælper mig med at finde sporet tilbage til alt det, som virkelig betyder noget...

Hvor er du heldig. Tillykke med det. Jeg skal have kigget nærmere på bogen en dag jeg kommer til byen..
SvarSletKh Mette
Tillykke hvor er du bare heldig, den bog vil jeg også gerne ha fingrene i.
SvarSletKnus
Hvor er det sødt skrevet! Tusinde tak!! Hav en dejlig jul!
SvarSletHvor er du heldig. Tillykke
SvarSlet