Vores juletræ kom i hus i weekenden, og er pyntet efter alle kunstens regler....jeg er lidt ked af at billederne ikke yder træet og pynten retfærdighed, man kan slet ikke se de små stykker glas pynt og lysene...det er altså meget meget flottere i virkeligheden:-)
Men her er det i hvertfald...vi har forsøgt med en lidt utraditionel form for træ i år, og har derfor savet de nederste grene af! Vores stue er ikke så stor, og på den måde kan vi få et højt og fyldigt træ og stadig have en fornemmelse af "luft" i rummet. Bonussen er at der er plads til store gaver og at pynten er udenfor Victors øjenhøjde (og 7-9-13, han har ikke pillet ved træ eller pynt endnu!)
Og se så her, hvad der stod på vores trappe sidste weekend...en julehilsen fra en sød pige jeg kender, med julekort med billeder af hendes søde drenge og den lækreste håndlavede chokolade! Nøj hvor det smagte...(ja vi har altså spist det hele:-) Hvis du læser med Tina - 1000 tak, det var så sødt af dig at tænke på os...



Tak for din søde søde kommentar på min blog!! Glædelig jul til dig og din familie også! Kommer du nogensinde forbi Humlebæk er du velkommen... Du vil helt sikkert også være skøn at kende!!
SvarSletTusind tak Lisbeth - pas bare på, man ved aldrig om jeg kører helt fra Randers og ku drikke en kop kaffe, ha ha:-) Og TAK for komplimentet, det varmede på sådan en kølig julemorgen:-)
SvarSlet