fredag den 26. oktober 2012

Det lykkedes sku!

Jeg har brudt lydmuren.

Jeg er hoppet ud fra rummet.

Jeg har dykket ned på bunden af havet.

Jeg har løbet jorden rundt.

........

Ej okay. Det er løgn. Og det vidste I nok også godt.

Men der sket noget, som for mig, er lige så fantastisk.

JEG HAR FÅET JOB!

Jeg har trodset statistikkerne, jeg har kæmpet imod den negative spiral af afslag der er dumpet ind på mailen hver dag, jeg har haft JA-hatten på og bevaret optimismen.

Og det lykkedes sku.

Jeg har sendt noget der ligner 65 ansøgninger.
Jeg har været til 1 samtale.
Og jeg FIK jobbet!

Jeg har gået med en lykke følelse i maven de sidste 2 dage - jeg glæder mig til at komme i gang.
Den 15 november går det løs i mit nye arbejdsliv.

HURRA for livets små og store mirakler:-)

22 kommentarer:

  1. Stort tillykke Malene! Sejt gået :)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak - jeg er bare SÅ glad:-)

      Slet
  2. Åh tillykke! Dejligt at se, at det rent faktisk kan lade sig gøre :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Mette - og ja, det KAN lade sig gøre...men jeg har fundet ud af at personlighed og dygtighed ikke gør det alene...som tiderne er, kræver det også en god portion held! Så jeg føler mig også rigtig heldig:-)

      Slet
  3. FEDT!!! Helt vildt meget tillykke!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak - det er bare FEDT MED FEDT på:-)
      Ha en dejlig lørdag aften:-)

      Slet
  4. Hvor fedt for dig! Kæmpe stort tillykke og pøj pøj med det nye

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din søde kommentar Pernille - og tak for pøj pøj:-) Rigtig god lørdag til dig:-)

      Slet
  5. Kæmpe stort tillykke, hvor er det fedt:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak - jeg er også bare SÅ glad:-)
      Ha en skøn lørdag aften:-)

      Slet
  6. Stort tillykke:-)
    ..så er der håb forude...jeg har stadig ja-hatten på, selvom jeg ikke er kommet til en samtale endnu.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Ulla - og du skal bare skrue JA HATTEN godt ned om ørerne, så den bliver hvor den sidder! For der er håb forude - man behøver kun een samtale. Hvis bare det er den rigtige. Og sådan var det jo for mig - jeg hepper på dig:-)
      Skøn lørdag til dig:-)

      Slet
  7. Hvor er det dejligt for dig,stort tillykke herfra:0)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak Laila, for din søde kommentar...
      Ha en rigtig dejlig lørdag aften:-)

      Slet
  8. Stort tillykke!

    Fedt at der er nogen, der bryder statistikkerne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kunne ikke være mere enig - statistik-brydere kan vi li!! :-)
      Og tusind tak for din søde kommentar.
      Ha en dejlig lørdag:-)

      Slet
  9. Svar
    1. 1000 tak Stine - og ja, det er bare SÅ GODT! :-)

      Slet
  10. Stort, ja kæmpestort, Tillykke!!! Det er virkelig godt gået!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind mange tak for din søde kommentar - jeg er også rigtig glad:-)

      Slet