Jeg har brudt lydmuren.
Jeg er hoppet ud fra rummet.
Jeg har dykket ned på bunden af havet.
Jeg har løbet jorden rundt.
........
Ej okay. Det er løgn. Og det vidste I nok også godt.
Men der sket noget, som for mig, er lige så fantastisk.
JEG HAR FÅET JOB!
Jeg har trodset statistikkerne, jeg har kæmpet imod den negative spiral af afslag der er dumpet ind på mailen hver dag, jeg har haft JA-hatten på og bevaret optimismen.
Og det lykkedes sku.
Jeg har sendt noget der ligner 65 ansøgninger.
Jeg har været til 1 samtale.
Og jeg FIK jobbet!
Jeg har gået med en lykke følelse i maven de sidste 2 dage - jeg glæder mig til at komme i gang.
Den 15 november går det løs i mit nye arbejdsliv.
HURRA for livets små og store mirakler:-)
Stort tillykke Malene! Sejt gået :)
SvarSlet1000 tak - jeg er bare SÅ glad:-)
SletÅh tillykke! Dejligt at se, at det rent faktisk kan lade sig gøre :-)
SvarSletMange tak Mette - og ja, det KAN lade sig gøre...men jeg har fundet ud af at personlighed og dygtighed ikke gør det alene...som tiderne er, kræver det også en god portion held! Så jeg føler mig også rigtig heldig:-)
SletFEDT!!! Helt vildt meget tillykke!!
SvarSletMange tak - det er bare FEDT MED FEDT på:-)
SletHa en dejlig lørdag aften:-)
Hvor fedt for dig! Kæmpe stort tillykke og pøj pøj med det nye
SvarSletTak for din søde kommentar Pernille - og tak for pøj pøj:-) Rigtig god lørdag til dig:-)
SletKæmpe stort tillykke, hvor er det fedt:-)
SvarSlet1000 tak - jeg er også bare SÅ glad:-)
SletHa en skøn lørdag aften:-)
Stort tillykke:-)
SvarSlet..så er der håb forude...jeg har stadig ja-hatten på, selvom jeg ikke er kommet til en samtale endnu.
Tak skal du have Ulla - og du skal bare skrue JA HATTEN godt ned om ørerne, så den bliver hvor den sidder! For der er håb forude - man behøver kun een samtale. Hvis bare det er den rigtige. Og sådan var det jo for mig - jeg hepper på dig:-)
SletSkøn lørdag til dig:-)
Hvor er det dejligt for dig,stort tillykke herfra:0)
SvarSlet1000 tak Laila, for din søde kommentar...
SletHa en rigtig dejlig lørdag aften:-)
Stort tillykke!
SvarSletFedt at der er nogen, der bryder statistikkerne.
Kunne ikke være mere enig - statistik-brydere kan vi li!! :-)
SletOg tusind tak for din søde kommentar.
Ha en dejlig lørdag:-)
Stort tillykke, hvor er det godt:))
SvarSlet1000 tak Stine - og ja, det er bare SÅ GODT! :-)
SletStort, ja kæmpestort, Tillykke!!! Det er virkelig godt gået!
SvarSletTusind mange tak for din søde kommentar - jeg er også rigtig glad:-)
SletTillykke! :-)
SvarSletMange tak:-)
Slet