tirsdag den 23. oktober 2012

Noget om flødeboller!

Nogle gange skal man bare nyde livet.

Også selvom det indebærer en rask lille flødebollekamp.
















6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja det var altså til STOR fornøjelse for både store og små den dag:-)

      Slet
  2. Rediger venligst........man skal ALTID nyde livet

    Se bare hvor meget sjov man kan få ud af en flødebolle :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har HELT ret søde Birthe - man skal da ALTID nyde livet...og er det ikke bare herligt, at der ikke skal mere end en flødebolle til:-)

      Slet
  3. Så enig! Livet ville være fattigt uden en flødebollekamp i ny og næ.

    SvarSlet
    Svar
    1. Fantastisk med en flødebollekamp....så mærker man sku rigtigt at man lever - og når jeg kigger på de billeder her, føler jeg mig som en af de heldigste i hele verden:-)

      Slet