Dejlige glade billeder :-)
Ja det var altså til STOR fornøjelse for både store og små den dag:-)
Rediger venligst........man skal ALTID nyde livet Se bare hvor meget sjov man kan få ud af en flødebolle :)
Du har HELT ret søde Birthe - man skal da ALTID nyde livet...og er det ikke bare herligt, at der ikke skal mere end en flødebolle til:-)
Så enig! Livet ville være fattigt uden en flødebollekamp i ny og næ.
Fantastisk med en flødebollekamp....så mærker man sku rigtigt at man lever - og når jeg kigger på de billeder her, føler jeg mig som en af de heldigste i hele verden:-)
Dejlige glade billeder :-)
SvarSletJa det var altså til STOR fornøjelse for både store og små den dag:-)
SletRediger venligst........man skal ALTID nyde livet
SvarSletSe bare hvor meget sjov man kan få ud af en flødebolle :)
Du har HELT ret søde Birthe - man skal da ALTID nyde livet...og er det ikke bare herligt, at der ikke skal mere end en flødebolle til:-)
SletSå enig! Livet ville være fattigt uden en flødebollekamp i ny og næ.
SvarSletFantastisk med en flødebollekamp....så mærker man sku rigtigt at man lever - og når jeg kigger på de billeder her, føler jeg mig som en af de heldigste i hele verden:-)
Slet