fredag den 4. maj 2012
Længe ventede projekter - DONE!
Et senge tæppe til hver af drengene og en lille sky uro har ligget og luret på hylden...LÆNGE!!! Nu er de endelig færdige:-)
Og de blev sådan set meget gode, syns jeg:-)
Ha en dejlig fredag og HUSK at sætte lys i vinduerne i aften - lad os mindes de gamle helte!
Altid frejdig når du går,
Veje Gud tør kende.
Selv om du til målet når,
Først ved verdens ende.
Aldrig ræd for mørkets magt!
stjernerne vil lyse;
med et fadervor i pagt
skal du aldrig gyse.
Kæmp for alt, hvad du har kært;
dø, om så det gælder,
da er livet ej så svært,
døden ikke heller.
Etiketter:
Hjemmesyet
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)



Dejligt af få sådanne projekter færdiggjort! Hvor er det fint!
SvarSletLysene er tændte i det lille hjem
God aften
Kh Kristin
Ja det er SKØNT at få det gjort færdigt...og det tog jo slet ikke så lang tid, da jeg først kom i gang...det er tit det der med liiiige at tage sig sammen:-)
SletHa en dejlig lørdag.
Kh. Malene
Ja når man får taget sig sammen og projekterne færdiggøres så er følelsen helt i top!
SvarSletSkønne ting du har fået syet :)
..og ja lysene er også tændt her i stuen!
kh Libbie
Tusind tak Libbie - ja det er virkelig dejligt at få noget gjort færdigt:-)
SletHa en skøn lørdag.
Kh. Malene
Ej hvor fint Marlene! Godt nok længe siden man har set krea fra dig, er det ikk?
SvarSletJo jo vi har også lys tændt her:-)
Tak søde Julie - og jo det er MEGET længe siden der har været krea fra min hånd! Nu har jeg (ufrivilligt) fået tid til det, da jeg er sygemeldt for en periode...og så var der lige overskud til det en dag:-)
SletHåber du får en rigtig god lørdag.
Kh. Malene
Fine ting du har lavet, og dejligt tilfredstillende at få færdiggjort nogle af ens projekter. Sådan har jeg det i hvert fald :-)
SvarSletTusind tak - jeg har det på samme måde...det er SKØNT at blive færdig med den slags, specielt når det er noget, som har ligget længe...
SletHa en fortsat rigtig dejlig weekend:-)
Kh. Malene
Sikke fine færdige projekter! -kender det kun ALT for godt, specielt i øjeblikket hvor vi har alt for meget om ørene herhjemme... og med job ved sidenaf husprojektet så er det begrænset hvor megen tid, der er til at færdiggøre diverse projekter ;-)
SvarSletHa' en skøn weekend!
Kram Louise
Jamen du har helt ret Louise, det er ikke nemt at nå det hele - måske man bare skal blive bedre til at prioritere hvad JEG har lyst til engang imellem:-)
SletHa en dejlig søndag:-)
Kh. Malene