torsdag den 10. maj 2012

Fandme om ikke jeg har gjort det igen....

...været ude og løbe altså!!

Og HER er beviserne....


Beskidte og våde løbesko og en meget rødmosset, svedig og regnvejrs-våd Malene......uden make-up eller gejl af nogen art:-)

6 kommentarer:

  1. Sådan.. Du er sgu sej :D

    SvarSlet
    Svar
    1. TAK Helle - synes også selv jeg var lidt (læs: meget!!) sej:-)

      Go aften til dig:-)

      Slet
  2. SÅDAN Malene!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlet
  3. TAK søde Libbie - jeg er også skide pisse stolt over mig selv (føj hvor selvoptaget, men det må man altså godt være, når alt hvad man ellers foretager sig handler om at være noget for andre:-)
    Ha en skøn aften.

    KNUS

    SvarSlet
  4. Weee - hvor er du god! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. TAK Marie...var også afsted i går, på den længste tur jeg har haft endnu. Forskellen var dog kun, at det nu var efter et løbeprogram, som går ud på, at man kan gå fra slet ikke at have løbet til at kunne løbe ½ marathon på 30 uger...er nødt til at prøve, tænk hvis man kunne..:-)
      Kh. Malene

      Slet