TAK søde Libbie - jeg er også skide pisse stolt over mig selv (føj hvor selvoptaget, men det må man altså godt være, når alt hvad man ellers foretager sig handler om at være noget for andre:-) Ha en skøn aften.
TAK Marie...var også afsted i går, på den længste tur jeg har haft endnu. Forskellen var dog kun, at det nu var efter et løbeprogram, som går ud på, at man kan gå fra slet ikke at have løbet til at kunne løbe ½ marathon på 30 uger...er nødt til at prøve, tænk hvis man kunne..:-) Kh. Malene
Sådan.. Du er sgu sej :D
SvarSletTAK Helle - synes også selv jeg var lidt (læs: meget!!) sej:-)
SletGo aften til dig:-)
SÅDAN Malene!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SvarSletTAK søde Libbie - jeg er også skide pisse stolt over mig selv (føj hvor selvoptaget, men det må man altså godt være, når alt hvad man ellers foretager sig handler om at være noget for andre:-)
SvarSletHa en skøn aften.
KNUS
Weee - hvor er du god! :)
SvarSletTAK Marie...var også afsted i går, på den længste tur jeg har haft endnu. Forskellen var dog kun, at det nu var efter et løbeprogram, som går ud på, at man kan gå fra slet ikke at have løbet til at kunne løbe ½ marathon på 30 uger...er nødt til at prøve, tænk hvis man kunne..:-)
SletKh. Malene