torsdag den 3. maj 2012

Dalens olie....kender I den?

Kender I Dalens Olie? Hvis ikke, sku I tage af få fingre i sådan en flaske.

Jeg har købt min i Gaia´s Bazar i Randers, som er en helsekost butik af den lækre slags. Jeg fik den fineste betjening af damen og en rigtig god vejledning - også omkring alt muligt andet end lige olien:-)

Olien er lavet udelukkende af naturprodukter, det eneste der er i er

- jordnødde olie
- oliven olie
- rosenvand
- lanolin

Den er virkelig lækker og rosenvandet gør at den har en dejlig duft, selv om den ikke er parfumeret som sådan.

Jeg købte den egentlig fordi begge drengene er knas tørre på huden - de er nærmest helt grå på lårene og armene!!!

Olien skal man bruge når man har badet og inden man bliver tørret - til børn bruges ca. 2 tsk. fulde olie til hele kroppen. Så "nuldrer" man olien ind i den fugtige hud, det absorberes helt utroligt nemt og hurtigt. Og så får ungerne lige en omgang børne-massage med i købet - det elsker mine drenge:-)

De får vitterligt den blødeste hud, det er helt utroligt så hurtigt man kan se forskel. I starten skal man gøre det efter hvert bad, men efter ret kort tid, kan man vurdere om det skal være hver 2. gang eller mindre....

I kan se mere om den på www.dalens.dk

Jeg gav 175 kr. for 250 ml.ved Gaia´s Bazar og det synes jeg ikke er så galt, når hele familien kan bruge den. Den kan for øvrigt også bruges som make-up fjerner, dag og nat creme, badeolie og massageolie...

(Og dette er altså ikke et sponsoreret indlæg på nogen måde - synes bare jeg ville dele mit nyfundne guldkorn med jer:-)

Ha en skøn solskins dag....

2 kommentarer:

  1. Tak skal du have. Det lyder som lige noget for mig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak - jeg var virkelig positivt overrasket over kvaliteten og duften og konsistensen....og den slags MÅ man da bare dele i blogland:-)

      Ha en dejlig fredag aften...

      Slet