fredag den 11. maj 2012

Fotografen har været på besøg...

i børnehaven og vuggestuen....

Jeg synes det er nogle fantastiske billeder af mine drenge - her er et lille udpluk:-)






4 kommentarer:

  1. Nåe hvor er de søde.. Gode og glade billeder.. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Rakel - jeg er også bare solgt. De er så gode allesammen (der er 5 af hver) at jeg slet ik kan vælge (og de er jo dyre nok, de fotografer:-)
      Ha en dejlig søndag.
      Knus Malene

      Slet
  2. Fantastiske billeder af to frække drenge :-)
    Kh Ulla.

    SvarSlet
    Svar
    1. Eeeej tusind tak Ulla - jeg er også lidt stolt af de billeder, de viser SÅ meget drengenes personlighed (og frækhed, som du også bemærker:-)
      Ha en skøn søndag aften.
      Knus Malene

      PS. Jeg er blevet SÅ inspireret af dine løbe billeder - fik helt kuldegysninger af dine mål-stregs-billeder....jeg suger inspiration fra dig:-)

      Slet