Tusind tak Rakel - jeg er også bare solgt. De er så gode allesammen (der er 5 af hver) at jeg slet ik kan vælge (og de er jo dyre nok, de fotografer:-) Ha en dejlig søndag. Knus Malene
Eeeej tusind tak Ulla - jeg er også lidt stolt af de billeder, de viser SÅ meget drengenes personlighed (og frækhed, som du også bemærker:-) Ha en skøn søndag aften. Knus Malene
PS. Jeg er blevet SÅ inspireret af dine løbe billeder - fik helt kuldegysninger af dine mål-stregs-billeder....jeg suger inspiration fra dig:-)
Nåe hvor er de søde.. Gode og glade billeder.. :)
SvarSletTusind tak Rakel - jeg er også bare solgt. De er så gode allesammen (der er 5 af hver) at jeg slet ik kan vælge (og de er jo dyre nok, de fotografer:-)
SletHa en dejlig søndag.
Knus Malene
Fantastiske billeder af to frække drenge :-)
SvarSletKh Ulla.
Eeeej tusind tak Ulla - jeg er også lidt stolt af de billeder, de viser SÅ meget drengenes personlighed (og frækhed, som du også bemærker:-)
SletHa en skøn søndag aften.
Knus Malene
PS. Jeg er blevet SÅ inspireret af dine løbe billeder - fik helt kuldegysninger af dine mål-stregs-billeder....jeg suger inspiration fra dig:-)