Her er hvad jeg og min gamle arve-symaskine har spyttet ud i de seneste måneder....
Flagranker i stakkevis...de sku egentlig ha været solgt til et loppemarked, men jeg endte med at forære dem alle væk til søde små folk jeg kender...jeg er vist ik en særlig go købmand!! Men de vakte glæde og det var bedre for mig end mønter i kassen:-)
Sengetæppe til min skønne niece "prinsesse-Kaya"...den eneste lille pige i familien (so far) og jeg kan ikke lade være med at forkæle hende...:-)
Lappe-barnevogns tæppe til Kaya´s lillebror Storm...han fik det i barselsgave og nu er jeg ved at lave ét til vores egen lillebror:-)Som I kan se, så er jeg ikke den store købmand, jeg syr mest for at glæde mine venner og familie og jeg nyder virkelig at give en gave, hvor jeg føler at jeg har haft "hjertet" med i processen:-)



Hej Malene. Hold da op hvor har du været flittig. Skønne sager du har syet, og hvor må dine venner være glad for at kende sådan en gavmild person som dig.
SvarSletJeg nåede desværre ikke at svare dig på face b. men jo jeg kan godt se når du laver et nyt indlæg.
Vi ses. Knus
Hej Birthe,
SvarSletTak for de rosende ord - jeg er sikker på at dine venner også ved hvordan det er at have en gavmild person i deres liv...for sådan er du jo også:-)
Vi ses.
Knus Malene