Jeg var så heldig at finde et på loppemarked i sidste weekend...40 kr. gav jeg (og jeg aner ikke om det var et bargin eller om jeg er blevet taget i rumpetten). Jeg har fået lavet en lille maler prøve i Bauhaus til 25 kr. (det er velegnet
søndag den 22. august 2010
Ikea skuffe møbel - make over!
Kender vi ikke allesammen de træ farvede skuffe møbler (som egentlig ikke er møbler, men man ved bare ikke hvad man ellers skal kalde dem) fra Ikea??
Jeg var så heldig at finde et på loppemarked i sidste weekend...40 kr. gav jeg (og jeg aner ikke om det var et bargin eller om jeg er blevet taget i rumpetten). Jeg har fået lavet en lille maler prøve i Bauhaus til 25 kr. (det er velegnetog billigt til de fleste små projekter). Efter en gang vintage tapeter og papir fra R.E.L. og lidt spray lak er det helt perfekt til mine små-nipserier...
Jeg var så heldig at finde et på loppemarked i sidste weekend...40 kr. gav jeg (og jeg aner ikke om det var et bargin eller om jeg er blevet taget i rumpetten). Jeg har fået lavet en lille maler prøve i Bauhaus til 25 kr. (det er velegnet
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)

Velkommen tilbage, hyggeligt du er her igen!! Og endnu engang tak for det smukke forklæde :)
SvarSletHmm, er det ikke hvad man kan kalde et "skuffedarium" sådan et? Fint er det ihvertfald blevet!
jeg var i IKEA den anden dag, og var på jagt efter den komode...tror du jeg kunne finde den?! :(
SvarSletkomode er nok så meget sagt
SvarSletOgså velkommen tilbage fra mig :) Jeg forstod aldrig, hvor du blev af. Lige pludselig kunne jeg bare ikke besøge Malumsen længere. Rart at se dig igen, og sikke en flot mave du har!!
SvarSletSMUUUK skuffedimmer!!!
Åhhh hvor er jeg glad for at se jer piger - skønt at I har lyst til at følge mig igen (der skal nok komme en forklaring på et tidspunkt på, hvorfor jeg pludselig forsvandt med Malumsen)...
SvarSletJulia, jeg trorskuffedarium er den helt perfekte betegnelse:-) Og selv tak for forklædet, var kun glad for at kunne give dig det:-)
Sarah; Nej jeg har nemlig også ledt i Ikea..og jeg aner ikke om man stadig kan købe dem derude...men nu fandt jeg et på marked og så bilder jeg mig selv ind at jeg har gjort en skide go handel:-)
Trine; Tusind tak for din søde kompliment - man føler sig jo altid som en elefant når man render rundt med sådan en stor mave:-)
Endnu engang, skønt skønt at ser jer herinde piger:-)
KNUS Malene
den er godt nok blevet fin. Meget skøn grøn farve du har malet kassen i
SvarSletSting:)
Velkommen tilbage - rart at man nu kan følge dig igen. Kh Lisbeth
SvarSlet