Så er jeg tilbage i blog verdenen...egentlig har jeg aldrig forladt den, selvom "Malumsen" blev smidt i brok-kassen, så har jeg jo troligt fulgt alle I skønne blog kvinders kreative univers...og hvilken fornøjelse det har været! Men nu er jeg altså tilbage på pinden og jeg håber meget at I lyster at læse med på mine små indlæg og historier.
Velkommen - dejlig at se dig herinde:-) Og 1000 tak for den søde kompliment (det varmer altid når man føler sig som en krydsning mellem en elefant og en flodhest med tæer der af og til ligner cocktailpølser:-) Kh. Malene
Deeejligt at du har lyst til at læse med hos mig igen:-) Og tusind tak for det dejlige kompliment, ih hvor er jeg glad for at I sådan gider læse med igen:-) Knus Malene
Så er jeg på som fast læser, og glæder mig rigtig meget over at du er tilbage.
SvarSletKnus
Hejsa,
SvarSletDejligt at se dig som den aller første faste læser - VELKOMMEN:-)
Knus Malene
Nøj, en pæn nr. 2 mave du har!
SvarSletJeg er med på en følger - klart!
Med altid KH Cristine
Hej Christine,
SvarSletVelkommen - dejlig at se dig herinde:-)
Og 1000 tak for den søde kompliment (det varmer altid når man føler sig som en krydsning mellem en elefant og en flodhest med tæer der af og til ligner cocktailpølser:-)
Kh. Malene
MEGET VELKOMMEN TILBAGE MALENE! Ih hvor har jeg tit tænkt på hvor du blev af. Dejligt du er tilbage og så med sådan en smuk mave.
SvarSletDeeejligt at du har lyst til at læse med hos mig igen:-) Og tusind tak for det dejlige kompliment, ih hvor er jeg glad for at I sådan gider læse med igen:-)
SvarSletKnus Malene