Jeg er SÅ glad for den sættekasse jeg har fået bikset sammen....jeg fandt sættekassen på loppemarked til kun 30 kr. og har malet den med en lys/mint grøn farveprøve til 25 kr. fra Bauhaus.
Alle rummene er beklædt med vintagetapet og enkelte papir stykker, bl.a. fra REL...
Jeg syns selv resultatet er super godt, det er jo første gang jeg laver sådan en fætter:-)
Hvor er den blevet fin. Rigtig god ide at købe farveprøve, så man ikke står tilbage med en hel spand maling.
SvarSletDen er bare super flot!
SvarSlet- Den kan du sagtens være stolt af:)
Rigtig fin... Jeg er også i gang - det er da lidt svært at vælge papirer;)
SvarSletNyd dagen..
Kh Anne
Birthe; ja det er nemlig en super ide...og så har man jo pludselig et lager af alverdens skønne farve rester - og det kan man jo altid bruge:-)
SvarSletPynteMynthe´s mor:-); Tusind tak, jeg er også ganske stolt af mig selv (F.U.X.K. janteloven, hi hi:-)
Anne; Tak skal du have, jeg har købt en pakke af Julia Runge med blandede tapet rester, så det passede lige i forskellige størrelser og farver:-)
God dag til jer alle:-)
Den er blevet rigtig flot. Jeg forsøgte at finde dit indlæg med det lille ikea-møbel, men fandt det ikke...
SvarSletHej Pibsen,
SvarSletDet er fordi jeg har glemt at sætte etiketter på indlægget:-) Det er under ældre indlg (august 2010) og det hedder Ikea Skuffemøbel - make over...:-)
Kh. Malene