lørdag den 28. august 2010

Keyhanger...den aller første!

Vil lige vise jer en  keyhanger, som jeg lavede til min faster til hendes fødselsdag her i sommers...tror hun blev glad for den, selvom jeg er i tvivl om det lige er hende med sådan en dims!! Men hun er pædagog og render fra herodes til pilatus hver dag, så jeg tænkte at en keyhanger lige var sagen...

Det er den første jeg har forsøgt mig med..skal helt sikkert have lavet én til mig selv, for når jeg først går på barsel (om en lille måned - WEEEEHUUUUUU!!!) så glemmer jeg alt omkring mig, inkl. nøgler, så jeg tror det bliver nødvendigt....det er sku et under at jeg husker mig selv af og til:-)

Nå men back to the point...keyhanger...here it comes....(og jeg syns faktisk den var ret besværlig at lave!!!)

1 kommentar:

  1. Den er rigtig flot og farverne står godt til hinanden!

    Jeg har endnu ikke taget modet til mig når det kommer til keyhangers. Har dog købt ind, men tænker også det er vældig besværligt at få det til at se pænt ud, kan være jeg skal tage mig sammen nu :-)

    Dejligt med snart kommende barsel for dit vedkommende.

    Kh. Mette

    SvarSlet