Det er selvfølgelig efterårs/vinter hjelme til vores kommende lillebror jeg har lavet - han skal for øvrigt hedde Victor, hvis I er nysgerrige:-) Oscar og Victor...det lyder da meget godt, ik??
Men jeg har lavet 3 vellykkede hjelme indtil videre...syns lige I skal se dem (prale, prale, prale:-)
Jeg har lavet fór i alle hjelmene, så de er dejligt varme til lillebror når han kommer til november...
Se bare her...
Har også gang i en hjelm med øreklapper, men den er jeg ikke helt færdig med endnu, så den må I vente med at se...derudover skal jeg vist have lavet et par forklæder i voksdug med nogle fine applikationer til nogle dejlige ungers julegaver (det er jo med at være på forkant, når man gerne vil give noget hjemmelavet til alle)...
Har du overvejet dét med hjemmelavede gaver???



Ingen kommentarer:
Send en kommentar