Jeg har bare hverken haft tid, overskud eller lyst til at opdatere bloggen, og det kender vi jo nok allesammen. Indimellem går man kold i alt det bloggeri og så må det altså hvile lidt. Og det er jo bestemt ikke blevet nemmer efter Instagram er kommet ind i billedet - det er så pokkers nemt og hurtigt. Men i dag skal det bestemt ikke være undskyldningen, for nu er jeg på tasterne igen. Bedre sent end aldrig. Er der nogen der siger.
Men altså lad os lige opsummere, hvad der er sket siden sidst, blot i korte træk:
- Jeg har fået nyt job (igen) og starter i ny stilling 1 maj. Lige nu holder jeg ferie:-)
- Vi har været vanvittigt syge alle mand - på skift - de sidste par måneder.
- Vi har været på kæreste weekend med gode venner.
- Projekt "Gør haven sommer klar" er skudt i gang.
- Vi er faldet i sukkerfælden....og kæmper (dog ikke helt hel-hjertet endnu) for at komme ud af kløerne igen!
- Cross fit er blevet et begreb her i huset.
- Fødselsdage er blevet afholdt, både for store og små. Med succes, heldigvis :-)
- Sommerferien er aftalt og destinationen bestemt - campingferie med gode venner på djursland.
- Jeg har fornyligt lånt en bog af Søren Kierkegaard på biblioteket, da jeg i avisen læste om hans 200 års jubilæum og tænkte at måske jeg skulle forsøge mig med noget filosofisk litteratur og udvide min horrisont en smule. Jeg forstod ikke et ord af den bog. Det blev ikke i denne omgang at jeg skulle blive intellektuelt stimuleret og sårn!
- Jeg har indstillet stort set alt frivilligt bestyrelsesarbejde, som jeg ellers brugte meget tid på...
- Vi glæder os over at solen er ved at finde en fast plads på vores himmel:-)
Meget mere uddybende kan jeg vist ikke komme omkring det, uden at tabe de læsere, som måtte være tilbage.
Billedspam slipper I heller ikke for - nogle billeder siger jo mere end 1000 ord, som man siger. Løst og fast fra min hverdag....
Stort tillykke med det nye job, det er da for sejt :-) det lyder dejligt med have tid, nu bliver vejret også snart endnu mere til det :-)
SvarSletHej Simone,
SletTak skal du have - ja det glæder jeg mig også til. Og indtil da vil jeg glæde mig over at vejret bliver bedre og bedre...
I dag er krukkerne plantet til med smukke forårs blomster - aaah det dufter nææææsten lidt af sommer :-)
Ha en dejlig weekend.
Kh. Malene
SvarSletDet er lidt noget underligt noget med den blog, for man skal ha overskud og lyst til at blogge og nogen gange skal man altså ha en lille pause. Men dejligt du er tilbage :)
Nyt job, lyder spændende.
Knus
Hov hov glemte lige....... Skønne billeder :) og hvor flyver tiden da bare afsted.
SvarSletHov selv søde Birthe - jeg har misset din kommentar, så jeg har slet ikke fået svaret dig...med bedre sent end aldrig ikke :-)
SletTAK for de søde kommentarer, og du har HELT ret - tiden flyver afsted! Jeg er engang imellem også selv meget i tvivl om jeg nu EGENTLIG kan følge med...men det sørger drengene heldigvis for at jeg kan :-)
KNUS til dig og dine