Stod tidligt op i dag.
Det var bestemt ikke let.
Men.op.kom.jeg!
Drengene blev afleveret og jeg tog en LILLE men rask løbetur bagefter.
Da jeg kom hjem lavede jeg lynhurtigt en hjemmelavet salt scrub - det tog 1½ minut!
Det er virkelig skønt at hive sådan en laban med i bad efter en god løbetur. Ren wellness!
# Sådan - klar, parat til bade-start!!
# Den ultra nemme opskrift på hjemmelavet salt scrub...
# Som selvfølgelig er fra den skønne bog "Magiske Måneder" - der er SÅ mange lækre ideer i den bog!
Ingen kommentarer:
Send en kommentar