torsdag den 14. juni 2012
Mine første ATC kort...
Vil du bytte med mig??
Øverst fra venstre:
"Snowflakes in June"
"Moose got lost"
Midten fra venstre:
"U can ring my Bell"
"Reach up"
Nederst fra venstre:
"99 retro balloons"
"Historie er det nødvendige onde, for at forhindre gårsdagens fejltagelser i morgen"
(Mit kamera er lidt ustabilt, så hvis du er interesseret i at bytte, men ikke kan se kortene ordentligt, så kontakt mig på mailen, så skal jeg tage et billede og sende af det enkelte kort:-)
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)

Jeg har desværre ikke nogen at bytte med, men ville bare lige fortælle at jeg synes de er rigtig fine : )
SvarSletHej Anna,
SletTusind tak, hvor er du sød:-) De ser slet ikke så pæne ud på fotoet som i virkeligheden...så jeg skal vist have taget nogle lidt pænere billeder af dem:-) Men tusind tak for de søde ord:-)
Kh. Malene