Jeg fandt det sku....SPILLET!!!!
Jeg havde, for en uges tid siden set dette indlæg hos Karla Bum Bum og det fik simpelthen mit hjerte til at springe en tak over....Jeg elskede dette spil som barn, og jeg mener virkelig E.L.S.K.E.D.E det spil! Min yndlings plade var den lyserøde, den med ballonmanden:-)
Og jeg kommenterede selvfølgelig hos Karla Bum Bum, hvor viiiild jeg var med det spil. Det så søde Malene så og gav sig til at lede, og fandt en ebay auktion, hvor jeg kunne købe det.
Det fik jeg ikke lige gjort.
Men så tog jeg til loppemarked i Skyline Arena i Randers i søndags med en god veninde, som har børn i samme vuggestue som os. Sørme om vi så ikke møder vores dejlige vuggestue pædagog, som har en stand sammen med sine børn og mand. Og hvad har hun liggende på bordet....
SPILLET!!!!
Mit hjerte stod stille...bare et kort øjeblik, der var ikke ved at tilstøde noget alvorligt!! Men åååh altså, jeg har en svaghed for det spil. Og jeg fik det for 20 kr.
Og det er stadig ballonmanden der er min yndlings plade:-)
Har I et yndlingsspil????
PS.
Se lige hvad jeg skal sammen med min mand lige om lidt....
Brunch with bubbles på Ministeriet i Århus, dér har vi aldrig været, så vi glæder os...alone time....aaaaahhhh :-)


Øj hvor er du heldig - jeg ELSKEDE også det spil da jeg var lille (og gør det nok stadig lidt..)
SvarSletJeg har fundet en tysk hjemmeside hvor de forhandler det, desværre til en lidt anden pris end det du måtte slippe.. .o)
God fornøjelse i Aarhus, det bliver da skønt!
Nej hvor fantastisk Pernille - tænk at der er flere af os, som elsker det spil:-) Sjovt nok, så fandt min veninde fra loppemarkedet også sådan et spil, på selv samme loppemarked. Til 15 kr.!! Så vi vader åbenbart i dem her i Randers, ha ha:-)
SletOg vi havde en dejlig tur til Århus i dag:-) Håber også din dag har været god:-)
Kh. Malene
Jeg kender slet ikke spillet, men det ser godt nok sødt ud på billerne. Hvor er det dejligt at du fandt det. Og endnu mere dejligt med brunch og alone time! : D
SvarSletJeg troede egentlig at jeg allerede var fast læser på din blog. Det er jeg nu! : )
Det er bare det fineste spil Anna - egentlig ikke specielt udfordrende, men det er godt til de mindste til at lære om farver osv.
SletOg ved du hvad, du er SÅ hjerteligt velkommen her hos mig:-) :-)
Ha en dejlig dag...
Knus Malene
Hurra! :)
SvarSletNu ærgrer jeg mig dog over, at jeg ikke vidste, at der var marked i Randers ;)
Netop - HURRA! :-) :-)
Slet(Det var det store McDonalds børneloppemarked, som var flyttet ud i Skyline Arena fordi McDonalds havde aflyst det i år...så det var ikke helt så stort som det plejer at være, men det var bedre fordi det var indendørs:-)
Sjovt min mor har næsten lige købt det i Toysrus da vi fik anbefalet spillet af børnehaven og jeg spillede det også da jeg var barn. ;0) Kh Dorthe
SvarSlet